Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 De dagene jeg trener hardt, dvs løping/spurting i intervall på mølle osv så klarer jeg lite mat. I dag innvilget jeg meg en fridag fordi jeg har vondt i en lårmuskel. Snavler og spiser og er skikkelig lat! Svimler litt når jeg reiser meg fort fra soffan. Nei herlighet, tror jeg må trene absolutt hver dag :-P Anonymous poster hash: 5c269...0e2
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Samme her. Har ligget på ryggen og vært sort hull i hele dag. Anonymous poster hash: ae507...3c0
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 sånn hadde jeg også i går...treningsfri dag, satt i sofaen hele dagen og kvelden satt bare å gjespet...uff.... men i dag har jeg trent og spist fisk til middag, og mye bedre i kroppen... men kan jo ikke trene hver dag.....eller ? Anonymous poster hash: 05ae4...5f4
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 sånn hadde jeg også i går...treningsfri dag, satt i sofaen hele dagen og kvelden satt bare å gjespet...uff.... men i dag har jeg trent og spist fisk til middag, og mye bedre i kroppen... men kan jo ikke trene hver dag.....eller ? Anonymous poster hash: 05ae4...5f4 Kan, men må da aldeles ikke Anonymous poster hash: ae507...3c0
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 joda, kan nok sikkert men....tror ikke kroppen min har så godt av det... Anonymous poster hash: 05ae4...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå