Gå til innhold

Første krangel? hvordan var deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg troooor jeg og typen hadde vår første krangel i dag, vi har vært sammen i 7 måneder og jeg ble veldig fornærmet og litt satt ut... Det er kanskje ikke en stor sak men han er ganske stresset fortiden og i dag var vi på kafe sammen, da han brøt ut "vet du at du maser veldig! Prøver du å få meg lei deg for tiden eller" jeg ble litt satt ut, og jeg vet jeg har vært masete de siste dagene men jeg er sykemeldt og kjeder meg veldig. Så jeg ble litt flau, lei og forstod ikke selv at jeg hadde vært så klengete.... Nå skjønte han med engang at han hadde sagt noe dumt, spurte om jeg ble såret.. Jeg ville ikke vise ham at jeg ble såret selv om jeg hadde nok en liten tåre i øyet, så sa jeg bare neida herregud... 

På veien hjem sa han at han er veldig stresset og håper det roer seg ned nå som det blir mindre stress med jobben, han ga meg komplimanger, kysset meg og jeg sa ingenting..

Fikk en melding "Håper du ikke hater meg nå...."

Jeg ble faktisk veldig lei meg, kanskje ikke krangel men jeg oppfattet det litt sånn..

Kanskje jeg er teit?

Hvordan var deres første krangel?:)

Anonymous poster hash: 09cf3...fa8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 8a242...fab

Skrevet

Første feilen er at du løy når han spurte deg rett ut om du er såret!! Menn er ikke tankelesere!

Kommunikasjon, ærlighet og åpenhet er grunnstøtten i et godt forhold!

Skal du berge deg utav dette, så SIER (ikke tekster - hjelpes!) du: "jo, jeg ble veldig lei meg isted, men jeg var virkelig ikke klar over at jeg hadde vært SÅ masete, så d beklager jeg!"

D enkle er ofte d beste! Lykke til!

Anonymous poster hash: 48cdd...f99

Skrevet

Takk 17.19, det tenkte jeg ikke på :) Jeg sa beklager jeg var masete, men ikke at jeg var lei meg. Men jeg tror han skjønte jeg var det, han fikk dårlig samvittighet nesten med engang, men jeg skal være ærlig :)

Skrevet

Lønner seg ALLTID ;)

Anonymous poster hash: 48cdd...f99

Skrevet

Ville jo ikke virke ENDA mer klengete ved å bli lei meg :-p 

Skrevet

Var det en krangel?

Anonymous poster hash: 326b1...7c9
Skrevet

Kanskje.. kanskje ikke.. føltes som han kranglet med meg da.. :P

Skrevet

Vår første krangel startet da han kjørte og jeg satt på. Han kjørte litt stygt og jeg sa litt irritert at det går an å kjøre fint! Jeg hadde nok maset litt mye om dette, så han fikk nok og vrengte bilen inn til sida og sa at hvis det var så jævlig å sitte på så fikk jeg kjøre selv! Så gikk han demonstrativt ut av bilen og gikk derfra. Jeg ble sittende litt før jeg gikk ut av bilen og planla å ta bussen hjem (hadde ikke sertifikat og vi bodde ikke sammen).

Da kom han plutselig løpende etter meg og ville skvære opp men da var jeg så forbanna pga oppførselen hans at vi begynte å krangle midt på gata før det endte med at han ba om unnskyldning og jeg godtok.. vært flere krangler etter det, men stort sett har vi det bra;)

Syntes ikke det dere hadde hørtes ut som en krangel jeg da:) men forstår at du ble såra.. aldri gøy å få høre sånt..

Anonymous poster hash: 325f4...902

Skrevet

Husker ikke den første krangelen vår, for mange år siden.

Vil bare nevne som hun over; menn er ikke tankelesere, si alt rett ut! Menn er faktisk elendige til å oppfatte ting, alt må inn med t-skje.

Anonymous poster hash: 7192a...6eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...