Gå til innhold

Er denne positiv da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg har aldri lagt ut noe sånt før, men nå lurer jeg.. Kunne ikke se strek i starten, men nå etter 10 minutter så skimter jeg noe svakt?

Det er 5 dager til jeg skal ha mensen.. 😁😳

 

Anonymous poster hash: d08b9...506

post-42-481806_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har aldri lagt ut noe sånt før, men nå lurer jeg.. Kunne ikke se strek i starten, men nå etter 10 minutter så skimter jeg noe svakt?

Det er 5 dager til jeg skal ha mensen.. 😁😳

 

Anonymous poster hash: d08b9...506

Det er "noe" der hvertfall 😊

Skrevet

Jepp, positiv :) gratulerer!

 

Anonymous poster hash: 0c81f...0ad

Skrevet

Gratulerer! 



Anonymous poster hash: 4aa4c...afb
Skrevet

Jeg fikk en slik som til og med var tydeligere positiv enn din for to måneder siden. Jeg var ikke gravid. Ta en cb digital!

 

 

Anonymous poster hash: c20e3...42e

Skrevet

Noen andre som ser noe? :)

 

Anonymous poster hash: d08b9...506

Skrevet

Ser kun kontrollstreken

 

Anonymous poster hash: b83b9...1d3

 

Anonymous poster hash: b83b9...1d3

Gjest Julia1984
Skrevet

Cb digital....så får du svaret uten å måtte tolke

Skrevet

Min var sånn og jeg fikk en sønn av det :) Tror du er gravid men ta en cb digital eller en ny annen test om 3 dager.

 

Anonymous poster hash: 9cf33...496

Skrevet

Ser strek :P

 

Anonymous poster hash: 0728f...a65

Skrevet

Her ser til og med JEG en strek - svak, men allikevel. Og jeg er en av de som sliter med å se alle disse "skyggestrekene" som andre "drevne" testere tydeligvis ser på bilder her inne...

 

Anonymous poster hash: ef6ee...b51

Skrevet

Den ser positiv ut. Gratulere :D



Anonymous poster hash: 65c87...407
Skrevet

Jeg ser strek, men vet ikke om den er positiv hvis den gikk over tiden :)

 

Men det kan godt være da ;)

Skrevet

Her ser til og med JEG en strek - svak, men allikevel. Og jeg er en av de som sliter med å se alle disse "skyggestrekene" som andre "drevne" testere tydeligvis ser på bilder her inne...Anonymous poster hash: ef6ee...b51

Nei, er det sant? Sliter du med det? Wow

 

Anonymous poster hash: 0728f...a65

Skrevet

Absolutt positiv! Den tydeligste testen jeg har sett på lenge her inne!

 

Anonymous poster hash: 5e964...c91

Skrevet

 

Her ser til og med JEG en strek - svak, men allikevel. Og jeg er en av de som sliter med å se alle disse "skyggestrekene" som andre "drevne" testere tydeligvis ser på bilder her inne...Anonymous poster hash: ef6ee...b51

Nei, er det sant? Sliter du med det? Wow

 

Anonymous poster hash: 0728f...a65

 

???

Hvorfor så spydig?

 

Anonymous poster hash: 64c73...7b5

Skrevet

Ser det er noe der uten å se etter :)

 

Anonymous poster hash: b822a...6c1

Skrevet

Jeg ser kun kontrollstrek og ikke noe annet. Hadde selv flere slike "skyggestreker" men langt fra gravid de gangene jeg testet. Men hadde heller ventet med å teste til forventet mens og se resultatet da :) Lykke til!

Skrevet

Mitt andre barn var også en slik lyserosa strek... Han er nå 7 år...

 

Kan nesten si gratulerer ...ta en ny om 4-7 dager hvis mens ikke har kommet til da.

 

Anonymous poster hash: eada0...6ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...