Gå til innhold

Jeg avskyr samboeren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 5 år. Han er kjekk, snill, dum og flink ;)

Jeg virkelig avskyr han. Vi har ikke hatt sex eller kysset på over 3 mnd. Jeg blir kvalm av tanken på å være fysisk nær han. Jeg blir dårlig av å legge meg til å sove i samme seng som han.

Jeg avskyr de skitne boxerne og sokkene hans, ja alt med han!!

Hva gjør jeg? Vi har ikke felles barn, men han er som en far til sønnen min på 6 som ikke har en biologisk pappa.

Æsj!!

Jeg kunne ønske at han fant seg en annen.

Anonymous poster hash: 88828...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du gjør? Enten familieterapi eller så reiser du. Kan ikke skjønne at du ikke har kommet frem til dette selv...

Anonymous poster hash: 87328...97c

Skrevet

Hvorfor går du ikke?

Selv om han og sønnen din har et godt forhold, så er det sikkert 10 ganger bedre for gutten å bo alene med en mamma som har det bra.

Han merker garantert at det gnisser, selv om du tror du skjuler det.

Anonymous poster hash: 2a719...2f4

Skrevet

Bare reis og se om du finner deg en som er like snill, fungerer som far for din sønn og at det samtidig lukter blomstereng av sokkene og bokserne hans. Kjerringer i dag er kravstore - det er veldig vanskelig å finne en ordentlig snill mann som tar i et tak når man har barn fra før uten avlastning, som er trofast og fungere som farsfigur. Men neida, det er ikke nok, gresset er sikkert grønnere på andre siden.

Anonymous poster hash: ddcd1...46a
Skrevet

Gå nå før du blir gravid med ham......

Skrevet

Han har altså vært som en far for sønnen din siden han var ett år? Realiteten er jo at hvis du går fra han, så risikerer du at sønnen din mister all kontakt med den han ser på som faren sin. Det kan bli dramatisk for en liten gutt.

Synes du skylder familien din å prøve alt for å endre situasjonen. Kan du jobbe med dine egne tankemønstre? Utfordre deg selv til å fokusere på mannens gode sider? Vekke noen lyster som en gang må ha vært der? Evt. få hjelp fra tredjepart, familierådgivning e.l.

Eller... kan du være gravid? Mange som går gjennom en sånn fase som du beskriver i graviditeten ;-)

Anonymous poster hash: 158fa...c85
Skrevet

Det er jo du som er problemet her hi. Endre fokus litt.

Anonymous poster hash: 5158f...0db

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Hva med å unne deg et annet og bedre liv? Det du holder på med nå er mer en vond tilværelse enn et liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...