Gå til innhold

Hvordan går det med dere andre kvalme?


💜💜💜

Anbefalte innlegg

Er i uke 10 idag, vært kvalm i 5 uker. Jeg har ikke hypermesis som sist, men føler meg sliten og lei av å bekjempe kvalmen..

 

Kaster opp 2 ganger morgen og en gang kveld stort sett... Lei av å tenke over at jeg må spise noe som ikke er så ekkelt å kaste opp igjen. Og sånn går dagene her :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kasta opp i 7 veker.. alt frå 3 til 10 ganga om dagen. Er 11+2 i dag og i går kasta eg kun opp 1 gang på kvelden. Dessverre er kvalmen tilbake i dag :/ er og lei av å tenke på at all mat som går ned skal og opp igjen.. og gleda meg veldig til å kunne ete uten å kaste opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "bare" vært kvalm siden uke 6, dvs i 2 uker. Orker ikke en gang tenke på hvordan det er å være slik som dette i en mnd til og vel så det :/

Jeg har ikke kastet opp enda, orker ikke - klarer så vidt å la være. Men må bare spørre; er det slik at kvalmen letter litt om man kaster opp, slik som ved omgangssyke? Eller er det like ille etterpå? Kanskje det kan være verdt å stikke fingeren i halsen innimellom ...

 

Jeg har gått ned 5 kg allerede, har masse å ta av så det er ikke farlig, men det sier jo litt om hvor mye mat jeg klarer å få i meg. Ingen ting frister. Absolutt ingen ting. 

 

Hva spiser dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg et som vanlig.. så kjem det som oftest i retur. eg blir kvalm av og ete og er ikkje kvalm lenger når eg har kasta opp. Eg klara ikkje å la vere å kaste opp.. det kjem heilt av seg sjølv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del forsøker jeg faktisk å kaste opp før jeg skal spise, for kvalmen forsvinner (hvertfall for en stund) etter at jeg har kastet opp. Så slipper jeg også å kaste opp så mye mageinnhold, mest syre.. Men, det skal sies at for dere som er kjempekvalme, så er det sikkert umulig å styre det slik. Jeg er verst om morgenen og formiddagen, kvikner til utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...