Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Barna her går på 3 forskjellige aktiviteter, en felles og to egne. Det følger selvfølgelig med en del dugnader, og jeg bruker å stille opp på samtlige. Men nå klarer jeg faktisk ikke. Er gravid i uke 33 og kjempedårlig, har pustebesvær, bekkenløsning fra en annen verden og sover maks 2-3 timer per natt. Jeg greier IKKE å stå i kiosken, stable ting, løpe rundt og ordne noe osv. Sier ifra at jeg ikke kan stille opp, og blir møtt med forståelse, men har dårlig samvittighet for det om. Jeg baker kake til alle tilstelninger, men kan ikke utføre noen av oppgaver som medfører at jeg må gå/stå. Bør jeg bite i meg smertene og pustebesværet og være med? Anonymous poster hash: 5df0d...16a
Superdolly Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 (endret) Nei, hvorfor det? Du sier at du har sagt fra og forklart, og at du blir møtt med forståelse. Da skjønner jeg ikke hvorfor du skal gjøre noe du ikke klarer. En annen gang kan det være du som må stille opp ekstra fordi en annen er i samme situasjon som du er nå, og da kan du heller smile pent og ta et ekstra tak. Endret 10. februar 2015 av Superdolly
Gjest mphs Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Nei du bør heller tenke at når de sier de forstår så gjør de det. En annen gang er det en annen som ikke kan stille. Tenk på helsa og babyen din nå
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Hvor gammel er du så må lage denne type innlegg? Lurer du virkelig på dette? Bli voksen og ta ansvar for deg selv. Anonymous poster hash: 58c48...bd1
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 bla bla bla Anonymous poster hash: 5855f...e9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå