Gå til innhold

Bryllup og tidspunkter. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i gang med å skrive innbydelser. Vielsen starter 13.30 og regner med den tar en times tid? Så tar det ca en halvtime å kjøre til lokalet hvor festen skal være. Bildene skal også bli tatt der. Men når burde tidspunktet for middag være? Skal kun ha forrett og middag. Ingen sanger eller noe spesielt under middag som kan ta tid. Taler skal foregå på en liten scene under kakeserveringen. Hvor lang tid ca burde jeg beregne til bilder, middag og en liten pause etter? Skal be resten av gjestene til kakene. Så derfor jeg lurer på hva jeg burde sette som tidspunkt på deres invitasjon.

Beklager dårlig norsk. Men regner med dere forstår hva jeg mener.

Anonymous poster hash: 34301...229

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vielsen tar ikke en times tid. Max 1/2 time.

Hvor lang tid det tar å ta bilder kommer jo helt an på hvor mange bilder dere skal ta og hvor mange som skal være med. Skal dere ta bilder hvor de fleste som er der skal være med ville jeg regnet 1 time. Det er surt å måtte avslutte fordi maten står klar, varm.

Vi giftet oss kl.14. Tror middagen var kl.17. Vi tok både bilder på stranda i nærheten og inne i lokalene.

Det var da 5 min kjøring fra kirke til strand, og 10 min fra strand til lokaler.

Det går fort 1 time fra en setter seg ved bordet til man er ferdig å spise et slikt lag. Kommer litt an på om dere skal ha 1 eller 2 serveringer. Kommer taler, sanger ol i tillegg må du regne det i tillegg. Ha heller kakene 1 time for sent enn 20 min for tidlig. Det er jo ofte vanlig med en god pause før kakene uansett.

Spør venner og kjente som har giftet seg. De kan forklare bedre, så tar du utgangspunkt i det og legger til og trekker fra der du vil gjøre det annerledes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...