Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 http://www.tv2.no/2015/02/09/nyheter/russland/bortforte-barn/6535875 Så dere gårsdagens episode? I Russland tror de at i Norge lærer barna i barnehagen at alle mennesker er homofile ++ Drøye påstander. De omtaler barnevernet som om de stjeler barn fra russiske mødre osv. Hjelpe meg for et system! Anonymous poster hash: f90af...084
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 . Anonymous poster hash: f90af...084
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Så gårsdagens episode, og bare tragisk. Synes utrolig synd på den datteren som må vokse opp med den moren. Og far har ingen rettigheter, for han fikk barn med en dame fra feil land. Anonymous poster hash: 5c3ff...f6f
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Så gårsdagens episode, og bare tragisk. Synes utrolig synd på den datteren som må vokse opp med den moren. Og far har ingen rettigheter, for han fikk barn med en dame fra feil land. Anonymous poster hash: 5c3ff...f6f Utrolig vondt. Tydelig at moren ikke tok godt vare på datteren, hun gav henne mye usunn mat, så jenta hadde lagt på seg mye på bare en mnd. Så utrolig forandret ansiktsuttrykket var på slutten av programmet, hun så så bedrøvet ut stakkar...:/:/ Anonymous poster hash: f90af...084
februarprins2013 Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 synes utrolig synd på den faren men fy faen for en mor og hun i tillegg behandler ungen slik hun gjør at hun vil hate faren for noe han ikke har gjort,er utrolig slemt. merket jeg ble kjempe sint. Bv sa jo bare at faren var mer egenet som pappa,men i russland er det norske bv helt jævelige, men utrolig glad bv fins
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 De russiske mødrene som mister barna bør gå inni seg selv... Anonymous poster hash: f90af...084
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #7 Skrevet 10. februar 2015 Vi har alle sett mye rart i media angåeende barnvernet i Norge.De har å gjør grove feil den dag i dag..Så en mellomting på hvordan det er i Russland å Norge hadde nok vært bra.Her er det helt syke tilstander. Folk kan miste ungen uten noe spesielt grunnlag.Besteforeldre får ingen kjangse til å være foreldre for barna hvis foreldrene mister omsorgen.Har sett flere grove overgrep fra barnevernets side. Å det gjelder ikke meg .Jeg har aldri hatt barnevernet på nakken.Å takk gud for det. Anonymous poster hash: 4d4d6...31d
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. februar 2015 #8 Skrevet 10. februar 2015 Advokaten de snakket med i Russland sa jo at Russland ligger 100 år bak i tid i forhorld til resten av Europa /usa når det gjelder barn. Tragisk sak 😞
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #9 Skrevet 10. februar 2015 Men Norge er igjen ekstremt . Anonymous poster hash: 4d4d6...31d
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #10 Skrevet 10. februar 2015 Å det er også tragisk. Anonymous poster hash: 4d4d6...31d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå