Gå til innhold

De bortførte barna Tv2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

 

Anonymous poster hash: f90af...084

Skrevet

Så gårsdagens episode, og bare tragisk. Synes utrolig synd på den datteren som må vokse opp med den moren. Og far har ingen rettigheter, for han fikk barn med en dame fra feil land.



Anonymous poster hash: 5c3ff...f6f
Skrevet

 

Så gårsdagens episode, og bare tragisk. Synes utrolig synd på den datteren som må vokse opp med den moren. Og far har ingen rettigheter, for han fikk barn med en dame fra feil land.

 

Anonymous poster hash: 5c3ff...f6f

Utrolig vondt. Tydelig at moren ikke tok godt vare på datteren, hun gav henne mye usunn mat, så jenta hadde lagt på seg mye på bare en mnd. Så utrolig forandret ansiktsuttrykket var på slutten av programmet, hun så så bedrøvet ut stakkar...:/:/

 

 

 

Anonymous poster hash: f90af...084

Skrevet

synes utrolig synd på den faren :( men fy faen for en mor og hun i tillegg behandler ungen slik hun gjør at hun vil hate faren for noe han ikke har gjort,er utrolig slemt. merket jeg ble kjempe sint.

 

Bv sa jo bare at faren var mer egenet som pappa,men i russland er det norske bv helt jævelige, men utrolig glad bv fins

Skrevet

De russiske mødrene som mister barna bør gå inni seg selv...

 

Anonymous poster hash: f90af...084

Skrevet

Vi har alle sett mye rart i media angåeende barnvernet i Norge.De har å gjør grove feil den dag i dag..Så en mellomting på hvordan det er i Russland å Norge hadde nok vært bra.Her er det helt syke tilstander. Folk kan miste ungen uten noe spesielt grunnlag.Besteforeldre får ingen kjangse til å være foreldre for barna hvis foreldrene mister omsorgen.Har sett flere grove overgrep fra barnevernets side. Å det gjelder ikke meg .Jeg har aldri hatt barnevernet på nakken.Å takk gud for det.



Anonymous poster hash: 4d4d6...31d
Skrevet

Advokaten de snakket med i Russland sa jo at Russland ligger 100 år bak i tid i forhorld til resten av Europa /usa når det gjelder barn.

 

Tragisk sak 😞

Skrevet

Men Norge er igjen ekstremt .



Anonymous poster hash: 4d4d6...31d
Skrevet

Å det er også tragisk.



Anonymous poster hash: 4d4d6...31d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...