Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Tar master deltid. Vi har skoleuke denne uken og jeg er syk. Føler jeg blir hengende sånn etter de andre. Det er ikke fravær men føler sånn på det og klump i magen. Jeg får kanskje dratt på torsdag, men fredag skal jeg jobbe. Kanskje jeg må slutte? Er så lei meg:( Anonymous poster hash: faa23...21c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Jeg tar også master på deltid. Ikke alle som har møtt hver gang og de har klart seg godt alikevel :-) Stå på! Dette går fin selv om du mister litt undervisning. Anonymous poster hash: 42543...344
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Jeg tar også master på deltid. Ikke alle som har møtt hver gang og de har klart seg godt alikevel :-) Stå på! Dette går fin selv om du mister litt undervisning. Anonymous poster hash: 42543...344 Takk.Men har de vært borte hele uken nesten da? Anonymous poster hash: faa23...21c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Dette bør du ta med fagansvarlig tenker jeg. Vi som ikke vet hva du studerer kan ikke vite hvilke konsekvenser noen dagers fravær har nå. Anonymous poster hash: 51fc9...471
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Det er ingenting som er obligatorisk. Det er master i sosialt arbeid, Anonymous poster hash: faa23...21c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 Dytter litt Anonymous poster hash: faa23...21c
klishe89 Skrevet 10. februar 2015 #7 Skrevet 10. februar 2015 (endret) Jeg går master og har ikke vært på noe annet enn det obligatoriske siden jeg startet første året på bachelor. Jeg får.ingenting ut av forelesning og leser derfor hjemme. Jeg går fulltid. Du må selvfølgelig ikke slutte og klarer fint å lese deg opp på egenhånd Endret 10. februar 2015 av klishe89
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #8 Skrevet 10. februar 2015 Jeg går master og har ikke vært på noe annet enn det obligatoriske siden jeg startet første året på bachelor. Jeg får.ingenting ut av forelesning og leser derfor hjemme. Jeg går fulltid. Takk:) Hvor mye er obligatorisk hos dere da? Anonymous poster hash: faa23...21c
klishe89 Skrevet 10. februar 2015 #9 Skrevet 10. februar 2015 Jeg går master og har ikke vært på noe annet enn det obligatoriske siden jeg startet første året på bachelor. Jeg får.ingenting ut av forelesning og leser derfor hjemme. Jeg går fulltid.Takk:)Hvor mye er obligatorisk hos dere da? Anonymous poster hash: faa23...21c Det var noen dager i fjor. 6 dager tror jeg og jeg gikk glipp av en del på grunn av prøverør, gikk helt fint. Dette klarer du helt fint null stress å miste litt.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #10 Skrevet 10. februar 2015 Jeg går master og har ikke vært på noe annet enn det obligatoriske siden jeg startet første året på bachelor. Jeg får.ingenting ut av forelesning og leser derfor hjemme. Jeg går fulltid.Takk:)Hvor mye er obligatorisk hos dere da? Anonymous poster hash: faa23...21c Det var noen dager i fjor. 6 dager tror jeg og jeg gikk glipp av en del på grunn av prøverør, gikk helt fint. Dette klarer du helt fint null stress å miste litt. Tusen takk:)))You made my day😊 Håper det klaffet med prøverør for dere❤️ Anonymous poster hash: faa23...21c
klishe89 Skrevet 10. februar 2015 #11 Skrevet 10. februar 2015 Jeg går master og har ikke vært på noe annet enn det obligatoriske siden jeg startet første året på bachelor. Jeg får.ingenting ut av forelesning og leser derfor hjemme. Jeg går fulltid.Takk:)Hvor mye er obligatorisk hos dere da? Anonymous poster hash: faa23...21c Det var noen dager i fjor. 6 dager tror jeg og jeg gikk glipp av en del på grunn av prøverør, gikk helt fint. Dette klarer du helt fint null stress å miste litt. Tusen takk:)))You made my day😊 Håper det klaffet med prøverør for dere❤️ Anonymous poster hash: faa23...21c Bare hyggelig! god bedring og masse lykke til med studiene. Det klaffet heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #12 Skrevet 10. februar 2015 Jeg tar master, men det er integrert fulltid. Hvis jeg går glipp av undervisning så leser jeg forelesningsslidene for å gjøre meg et bilde om hva som er essense, deretter leser jeg om disse temaene og skriver notater til eksamen. I tillegg kan jo du spørre noen andre elever om du kan lese over forelesningsnotatene deres. Hvis du lurer på noe så send e-post til foreleser, de første årene turte jeg ikke det fordi jeg var redd for å "mase". Nå sender jeg e-poster ukentlig for å få forklart ting jeg ikke forstår forklart i detalj. Etter jeg har begynt med det har jeg fått betraktelig bedre karakterer Men går du glipp av undervisning eller øvelser? Hvis du går glipp av øvelser, som labratorieforsøk, må du be om å få manualen og lese denne grundig. Deretter lager du deg et "tenkt" forsøk slik du vet hvordan det foregår, be foreleser om å få resultatene som klassen fikk. Lykke til Anonymous poster hash: 25d42...7cf
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #13 Skrevet 10. februar 2015 Jeg tar master, men det er integrert fulltid. Hvis jeg går glipp av undervisning så leser jeg forelesningsslidene for å gjøre meg et bilde om hva som er essense, deretter leser jeg om disse temaene og skriver notater til eksamen. I tillegg kan jo du spørre noen andre elever om du kan lese over forelesningsnotatene deres. Hvis du lurer på noe så send e-post til foreleser, de første årene turte jeg ikke det fordi jeg var redd for å "mase". Nå sender jeg e-poster ukentlig for å få forklart ting jeg ikke forstår forklart i detalj. Etter jeg har begynt med det har jeg fått betraktelig bedre karakterer Men går du glipp av undervisning eller øvelser? Hvis du går glipp av øvelser, som labratorieforsøk, må du be om å få manualen og lese denne grundig. Deretter lager du deg et "tenkt" forsøk slik du vet hvordan det foregår, be foreleser om å få resultatene som klassen fikk. Lykke til Anonymous poster hash: 25d42...7cf Det er ingen øvelser, kun forelesning.Jeg har så høye krav til meg selv. Nå er jeg redd de andre ser på meg som en tufs. Ikke kommet helt inn der. Det er mange som er borte nå og da, men ja, jeg vet ikke hvorfor jeg tenker sånn jeg. Skal lese meg skikkelig opp når jeg blir frisk! Anonymous poster hash: faa23...21c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #14 Skrevet 10. februar 2015 Jeg går master og har ikke vært på noe annet enn det obligatoriske siden jeg startet første året på bachelor. Jeg får.ingenting ut av forelesning og leser derfor hjemme. Jeg går fulltid.Takk:)Hvor mye er obligatorisk hos dere da? Anonymous poster hash: faa23...21c Det var noen dager i fjor. 6 dager tror jeg og jeg gikk glipp av en del på grunn av prøverør, gikk helt fint. Dette klarer du helt fint null stress å miste litt. Tusen takk:)))You made my day😊 Håper det klaffet med prøverør for dere❤️ Anonymous poster hash: faa23...21c Bare hyggelig! god bedring og masse lykke til med studiene.Det klaffet heldigvis. Ååååå gratulerer så mye🙏❤️ Anonymous poster hash: faa23...21c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå