Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Har disse kontrastveggene hatt sin storhetstid? Anonymous poster hash: 9867b...42f
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Feil! Ta ein titt på instagram, og du ser fort at fondvegg er heitt som aldri før! Men likar du fondvegg, så skaff deg ein! Mykje som ikkje er veldig in, mørk parkett til dømes, men om ein likar det er det berre å køyre på! Det beste er om folk vel det dei likar sjølv, i staden for å spørje kva som er in og ut. Anonymous poster hash: a2927...ecf
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 ein fondvegg måla i annen farge er in, i følge Bonytt denne mnd. Anonymous poster hash: a794b...13c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Takk for svar. Er enig i at en bør følge det en liker, men vi har kjøpt et stygt 80-talls hus som er så vanskelig å få fint. Savner sveitservillaen vår. Anonymous poster hash: 9867b...42f
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 Takk for svar. Er enig i at en bør følge det en liker, men vi har kjøpt et stygt 80-talls hus som er så vanskelig å få fint. Savner sveitservillaen vår. Anonymous poster hash: 9867b...42f Huff, ser den! Anonymous poster hash: a2927...ecf
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #7 Skrevet 10. februar 2015 Det er så absolutt in, men mer ensfargede vegger, ikke mønstret tapet, har jeg inntrykk av. Man må selvsagt gå for det man liker, men jeg syns de stormønstrede tapetene ser "ut" ut, mens ensfargede fondvegger er kjempeflott. Florerer av disse på Instagram i hvertfall, i ulike fargepaletter, alt fra lyse duse farger til nesten svart. Kjempestilig! Anonymous poster hash: 9cb18...a8b
Elsker livet Skrevet 10. februar 2015 #8 Skrevet 10. februar 2015 Rokkokotapetveggen må da vel være ut snart? Håper det. Men har ikke inntrykk av at rolige fondvegger eller fondvegger i det som tilsynelatende ser ut som stein eller tre er ut helt enda.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #9 Skrevet 10. februar 2015 Blir ingen voldsom tapet. Ser for meg en vegg i en litt farge og noe mørkere nyanse enn resten av rommet. Anonymous poster hash: 9867b...42f
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #10 Skrevet 10. februar 2015 Vi har også skikkelig åttitallshus. Absolutt ALT er furu, i alle rom. Var kjempefortvila, men har bestemt oss for å la huset beholde litt av "lærersjarmen" sin. Innsida må liksom harmonere med utsida! Her er mye farger og hummer og kanari av møbler. Jeg syns vi har det koselig! Fungerer ikke med stilren minimalisme her, selv om jeg nok er litt mer funkis av meg egentlig. En ting er sikkert, det kommer ikke noe som helst hvitmalt/snirklete/fattigmannsølv/veggord/lysfat/påmalte tall og annet ræl inn hos meg!! Ser jo at nesten alle har denne stilen, og jeg har hatet den fra første stund. Anonymous poster hash: 28c0e...1a9
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #11 Skrevet 10. februar 2015 Vi har også skikkelig åttitallshus. Absolutt ALT er furu, i alle rom. Var kjempefortvila, men har bestemt oss for å la huset beholde litt av "lærersjarmen" sin. Innsida må liksom harmonere med utsida! Her er mye farger og hummer og kanari av møbler. Jeg syns vi har det koselig! Fungerer ikke med stilren minimalisme her, selv om jeg nok er litt mer funkis av meg egentlig. En ting er sikkert, det kommer ikke noe som helst hvitmalt/snirklete/fattigmannsølv/veggord/lysfat/påmalte tall og annet ræl inn hos meg!! Ser jo at nesten alle har denne stilen, og jeg har hatet den fra første stund. Anonymous poster hash: 28c0e...1a9 Glemte å skrive det jeg egentlig skulle Kjør på med fondvegg og drit i om det er in! Individualisme er in! Anonymous poster hash: 28c0e...1a9
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #12 Skrevet 10. februar 2015 Rokkokotapetveggen må da vel være ut snart? Håper det. Men har ikke inntrykk av at rolige fondvegger eller fondvegger i det som tilsynelatende ser ut som stein eller tre er ut helt enda.Hvorfor håper du det? Hvis folk liker fongvegg med rokkokotapet - plager det deg personlig? Anonymous poster hash: 0e9c3...c31
Miamimom Skrevet 10. februar 2015 #13 Skrevet 10. februar 2015 Rokkokotapetveggen må da vel være ut snart? Håper det. Men har ikke inntrykk av at rolige fondvegger eller fondvegger i det som tilsynelatende ser ut som stein eller tre er ut helt enda.Da hadde du ikke likt mitt hjem, for å si det sånn..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå