Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 2 åringen min har vært litt forkjølet i det siste. I løpet av helgen ble det værre, og hosten er helt forferdelig. Nå er kl halv fire om natten, og hun bare hister og hoster. Litt slapp og medtatt, puster litt tungt. Vet det går noe kikhoste i området her nå, men vet ikke helt hva det er jeg skal se etter! Hverken hun eller jeg får sove noe særlig. Burde jeg ringe legevakten eller vente litt? Anonymous poster hash: 30081...ce0
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Skader ikke å ta en tlf God bedring 😃 Anonymous poster hash: 6d331...a68
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Vanskelig å vite når du skriver litt slapp og litt medtatt. Regner med barnet er trøtt også. Har barnet spist og drukket bra på dagtid? Hoster opp slim? Prøv med litt kaldt vann og sov sammen til imorgen. Så går dere til legen da. Anonymous poster hash: b6470...7c6
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Hun har spist lite og drukket lite i dag. Er mest den hosten jeg er bekymret for :/ høres ikke bra ut. Nesten som en skikkelig astma hoste med masse slim.. Hi Anonymous poster hash: 30081...ce0
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Det skader ikke å ringe. De kan hjelpe det med å avgjøre om dere må komme inn nå, eller om det er fint å vente til fastlegen åpner i morgen. Anonymous poster hash: 5ab1a...244
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 Du er bekymret, da ringer du. Hilsen nr 2. Anonymous poster hash: b6470...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå