Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Er det ikke litt ufint å hele tiden spøke med at Janne er dårlig til å lage mat? Hun ble jo fornøyd da men hadde blitt litt småirritert jeg. Har en venninne som alltid skal spøke om andres svakheter og har sett meg litt lei på det,er egentlig ikke av den selvhøytidelige typen men blir litt lei etter å ha hørt på disse vittighetene i år etter år.. Anonymous poster hash: d3b90...bab
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Er det ikke litt ufint å hele tiden spøke med at Janne er dårlig til å lage mat? Hun ble jo fornøyd da men hadde blitt litt småirritert jeg. Har en venninne som alltid skal spøke om andres svakheter og har sett meg litt lei på det,er egentlig ikke av den selvhøytidelige typen men blir litt lei etter å ha hørt på disse vittighetene i år etter år.. Anonymous poster hash: d3b90...bab Hun prøver jo bare krampaktig å være morsom.... hun får det ikke helt til. Gruppen passer ikke, de er alt for forskjellige... Anonymous poster hash: d93c1...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå