Gå til innhold

dette sliter jeg med å godta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Far ønsker å ta med seg vår datter til England i 2 dager for å møte familie og jobbe. dette synes jeg ikke er greit da hun bare er 14 mnd. Er jeg helt på jordet her? jeg har ikke vært borte mer enn en natt før og liker ikke tanken på at datteren min skal være så langt unna i to dager.

Anonymous poster hash: 1ccb7...b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Far ønsker å ta med seg vår datter til England i 2 dager for å møte familie og jobbe. dette synes jeg ikke er greit da hun bare er 14 mnd. Er jeg helt på jordet her? jeg har ikke vært borte mer enn en natt før og liker ikke tanken på at datteren min skal være så langt unna i to dager.

Bli med da vel. 

Anonymous poster hash: 8c735...79a

Skrevet

Bli med da.

Anonymous poster hash: 5d39e...e39

Skrevet

Helt på jordet er du kun i det du tenker at noen her kan svare på hva som er greit for deg, mannen og datteren din. Snakk med ham, da vel.

Anonymous poster hash: 3ddec...fe9
Skrevet

Hvis mannen din er en god pappa så er du på jordet.

Hadde du reist bort med henne uten mannen i 2 dager?

Anonymous poster hash: f5fa0...d2e
Skrevet

Hvis mannen skal jobbe de to dagene og derfor overlater datteren til familie som datteren ikke kjenner, da er jeg enig med deg, det synes jeg hun bør få slippe. Selv om det er familie så er det ikke personer som hun har rukket å bli trygge på.

Men jeg vil tro at det er viktig for mannen din at datteren og familien hans får møttes, så jeg hadde strukket meg veldig langt for å bli med for å være sammen med familien hans.

Anonymous poster hash: dc864...0c0
Skrevet

HI her! Vi var hos familien i England i 2 uker i julen, og familien er alltid hjertelig velkomne hit. Men jeg er ikke så glad i min engelske svigerfamilie da både jul og nyttårsfeiring er altfor alkoholfokusert og barn kommer deretter. Ikke skjønner mannen at tenner bør pusses og han er ikke noen supermann når det kommer til å hjelpe til med vår datter om morgenen. Jeg har vært borte en del helger alene med vår datter og mannen har vært borte en uke. Jeg hadde ikke stresset så innmari om de bodde nærmere enn en flytur unna.

Men ga mannen ett ultimatum nå: bevis at du klarer å ta det ansvaret å ha datteren din alene i 2 dager så skal jeg bite tenna sammen og la de få reise.

Jeg hadde blitt med om jeg kunne!

Skrevet

synes ikke det gjør noe, er pappan det er snakk om, hvis det hadde vert en annen skjønner jeg det, barnet har det like godt med faren, mor har ikke enerett på barnet

Anonymous poster hash: 5538b...2d9
Skrevet

Han klarer seg nok bra. Og ungen dauer ikke av å ikke pusse tennene i 2 dager. Slapp av og ikke vær så hønemor.

Skrevet

Jeg hadde ikke sendt ungen på 14 mnd og faren til England for at han skulle jobbe.... Svigers drikker, og alkohol og små barn hører ikke sammen.

Anonymous poster hash: 70bdd...371

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...