Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Jeg hadde aldri noen bryllupsfest, feiret aldri noen bryllupsdag, og har stort sett aldri hatt noen ordentlige feiringer i mitt liv (født midt i fellesferien). Blir offisielt skilt i juni, og vil gjerne ha en skikkelig markering av dette. For meg er det en gledens dag, og det markerer en overgang til et nytt liv for meg.Hvis du var meg, hvordan ville du ha lagt opp en slik feiring? Anonymous poster hash: 52089...fa0
Nebbdyret Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Gode venner (ikkje felles), masse vin, grillfest i hagen, musikk og god stemning? Men hadde nok vinkla temaet til "eg skal begynne mitt nye liv og gler mej til å starte på et nytt kapittel" og ikkje "eg er endelig kvitt den drittmannen etc" ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Skikkelig jentefest! Champis, sushi og bare "girlpower" sanger hele kvelden. Selvsagt rosa glitter tema;) Kos deg! Anonymous poster hash: ddc9a...efb
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Haha, enig med ho over i forhold til festens tema Synes utover det at det må være en fin anledning til å feire deg selv, når det er slik du ser på det! Lykke til! Anonymous poster hash: a3e9c...50b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå