Gå til innhold

p stav etter 2 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 2 år siden jeg satte inn p staven. .hhar ikke hatt mensen.. men nå har den kommet tilbake..

andre som opplever det slik?

Betyr det at jeg må skifte den ut? Skal jo vare i 3 år...

Anonymous poster hash: 621b9...c16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt min snart 4 mnd, får mensen hver 5. dag og mensen varer i en uke.. så 5 dager fri igjen, så mensen igjen, 5 dager fri og på'n igjen..

Kan ikke svare deg på det, når min neppe funker skikkelig på meg, men bare fucker opp alt o.O

Anonymous poster hash: 7c0f2...fc0
Skrevet

Har hatt min snart 4 mnd, får mensen hver 5. dag og mensen varer i en uke.. så 5 dager fri igjen, så mensen igjen, 5 dager fri og på'n igjen..

Kan ikke svare deg på det, når min neppe funker skikkelig på meg, men bare fucker opp alt o.O

Det var litt krøll i starten her også.. men så forsvant den helt.. var også hormonell som fy.. tror det tok 3-4 mndr før det ble bra.. så hold ut 😊

hi

Skrevet

Det var litt krøll i starten her også.. men så forsvant den helt.. var også hormonell som fy.. tror det tok 3-4 mndr før det ble bra.. så hold ut

hi

Ååh så bra å høre at sånt skjedde ikke bare med meg!! Blir helt gæren.. huff ja, er monstro selv på disse hormonene o.O

Må vel bare holde ut ja, ellers ryker den :)

Skrevet

Det er helt normalt. Du er fremdeles beskyttet mot graviditet. 

Jeg har brukt p.stav i over 10 år og får tilbake blødninger ca 2 år ut i perioden.

Skrevet

Jeg hadde blødninger i starten deretter fri i noen mnd

Så blødninger hele tiden

Tok den ut

Anonymous poster hash: a5f51...5ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...