Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Det er 2 år siden jeg satte inn p staven. .hhar ikke hatt mensen.. men nå har den kommet tilbake.. andre som opplever det slik? Betyr det at jeg må skifte den ut? Skal jo vare i 3 år... Anonymous poster hash: 621b9...c16
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Har hatt min snart 4 mnd, får mensen hver 5. dag og mensen varer i en uke.. så 5 dager fri igjen, så mensen igjen, 5 dager fri og på'n igjen..Kan ikke svare deg på det, når min neppe funker skikkelig på meg, men bare fucker opp alt o.O Anonymous poster hash: 7c0f2...fc0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Har hatt min snart 4 mnd, får mensen hver 5. dag og mensen varer i en uke.. så 5 dager fri igjen, så mensen igjen, 5 dager fri og på'n igjen.. Kan ikke svare deg på det, når min neppe funker skikkelig på meg, men bare fucker opp alt o.O Anonymous poster hash: 7c0f2...fc0 Det var litt krøll i starten her også.. men så forsvant den helt.. var også hormonell som fy.. tror det tok 3-4 mndr før det ble bra.. så hold ut 😊 hi Anonymous poster hash: 621b9...c16
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Har hatt min snart 4 mnd, får mensen hver 5. dag og mensen varer i en uke.. så 5 dager fri igjen, så mensen igjen, 5 dager fri og på'n igjen.. Kan ikke svare deg på det, når min neppe funker skikkelig på meg, men bare fucker opp alt o.O Anonymous poster hash: 7c0f2...fc0 Det var litt krøll i starten her også.. men så forsvant den helt.. var også hormonell som fy.. tror det tok 3-4 mndr før det ble bra.. så hold ut hi Anonymous poster hash: 621b9...c16 Ååh så bra å høre at sånt skjedde ikke bare med meg!! Blir helt gæren.. huff ja, er monstro selv på disse hormonene o.O Må vel bare holde ut ja, ellers ryker den Anonymous poster hash: 7c0f2...fc0
HvittHus Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Det er helt normalt. Du er fremdeles beskyttet mot graviditet. Jeg har brukt p.stav i over 10 år og får tilbake blødninger ca 2 år ut i perioden.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Jeg hadde blødninger i starten deretter fri i noen mnd Så blødninger hele tiden Tok den ut Anonymous poster hash: a5f51...5ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå