Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Alder? Når man studerer, en eller begge? Jobber? Anonymous poster hash: 45ca8...85f
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Den mest optimale alder er rundt 22 år leste jeg engang, da er fertiliteten på topp, man har mye energi til å leke med og følge opp barnet. Det er nok et enklere liv å få barn mens man er i studier med tanke på mer fleksibel hverdag, enn det er når en er i jobb, vil jeg tro, uten å ha testet det selv. Får min første nå mens jeg er 29 år, men tenker å ta noe utdanning etter barnet er født og jeg er ferdig med permisjon, slik at hverdagen ikke trenger være like hektisk og fastlåst som den er når man er i jobb. Anonymous poster hash: 88694...785
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Det er vel veldig individuelt. Vi følte oss veldig klare mens min mann jobbet OG studerte, og jeg var hjemme, uten verken utdanning eller jobb (jeg har en sykdom hvor jeg må trene meg opp før arbeid eller utdanning er aktuelt). Vi var da 22 og 24 år gamle. Barnet kom året etter.Nå er jeg delvis i arbeid (kun 30% stilling foreløpig), to år etter første kom til verden, og andremann ventes i sommer. Kjempedeilig å ha så mye tid med barna da, synes jeg. Anonymous poster hash: 7d40a...121
sug lut Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Når man kan forsørge dem og seg selv uten hjelp, og i tillegg er i stand til å møte deres behov.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Når man er sikker på at man har funnet riktig mann og er i et stabilt forhold! Og når man kan forsørge seg økonomisk. Anonymous poster hash: cc7de...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå