Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Har aldri hatt det før da, så er ikke sikker. Men må tisse hele tiden, blir akutt kjempe tissetrengt, og må løpe på do og klarer det akkurat, kommer bare bittelitt, og svir som bare det. Startet litt i går, men mye verre i dag. Har egentlig ikke mulighet til å levere urinprøve i morgen, om det ikke er krise. Men høres det ut som uvi, og hvor kjapt bør jeg dra til lege? Anonymous poster hash: d8093...6a0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Har aldri hatt det før da, så er ikke sikker. Men må tisse hele tiden, blir akutt kjempe tissetrengt, og må løpe på do og klarer det akkurat, kommer bare bittelitt, og svir som bare det. Startet litt i går, men mye verre i dag. Har egentlig ikke mulighet til å levere urinprøve i morgen, om det ikke er krise. Men høres det ut som uvi, og hvor kjapt bør jeg dra til lege? Anonymous poster hash: d8093...6a0 Du må levere en urinprøve. Om den er positiv får du medisin. Gratulerer med babyen Anonymous poster hash: 8f8a9...2f8
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Høres sånn ut ville gått til legen i morgen Gooo bedring Anonymous poster hash: 58932...227
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Har aldri hatt det før da, så er ikke sikker. Men må tisse hele tiden, blir akutt kjempe tissetrengt, og må løpe på do og klarer det akkurat, kommer bare bittelitt, og svir som bare det. Startet litt i går, men mye verre i dag. Har egentlig ikke mulighet til å levere urinprøve i morgen, om det ikke er krise. Men høres det ut som uvi, og hvor kjapt bør jeg dra til lege? Anonymous poster hash: d8093...6a0 Du må levere en urinprøve. Om den er positiv får du medisin. Gratulerer med babyen Anonymous poster hash: 8f8a9...2f8 Takk ☺, men er det hast, eller hyrer det å levere på onsdag? Anonymous poster hash: d8093...6a0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Er ikke bra å gå med men drikk mye. Appelsinjuice eller sitron vann Anonymous poster hash: 58932...227
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Har aldri hatt det før da, så er ikke sikker. Men må tisse hele tiden, blir akutt kjempe tissetrengt, og må løpe på do og klarer det akkurat, kommer bare bittelitt, og svir som bare det. Startet litt i går, men mye verre i dag. Har egentlig ikke mulighet til å levere urinprøve i morgen, om det ikke er krise. Men høres det ut som uvi, og hvor kjapt bør jeg dra til lege? Anonymous poster hash: d8093...6a0 Få levert urinprøve så raskt som mulig, UVI ved graviditet er ikke å kimse med. Anonymous poster hash: efcd5...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå