Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Jeg skal overraske kjæresten med hotell og billetter til et show han lenge har ønsket å se. Sjekket ut Grand, det ligger jo veldig midt i, så sånn sett er det jo flott. Men er det verdt prisen? Orker ikke å ta sjansen på å havne på et halvbra hotell, vil ha en kjempefin kveld, bo på et sted med god service og innbydende rom Tusen takk for svar og evnt tips om andre steder!?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Fine rom og digg å få frokost på sengen, men dårlig service sist vi var der. Liker det hotellet ved Slottsparken, den med den fine spisesalen. Anonymous poster hash: d9771...20c
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Ååå, får man frokost på sengen? Mulig jeg ble overtalt her nå. Hehe Hmm, skal se om jeg finner det du snakker om. Tusen takk for svar og tips
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Ååå, får man frokost på sengen? Mulig jeg ble overtalt her nå. Hehe Hmm, skal se om jeg finner det du snakker om. Tusen takk for svar og tips Man kan få frokost på sengen på de aller fleste hoteller altså... Det er en del av room service og man betaler litt ekstra for det. Anonymous poster hash: 10988...f82
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Suiten på Byporten hotell kan jeg anbefale! Anonymous poster hash: 69b89...ff3
Gjest Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Bristol liker jeg. Litt sann tidlig 1900 talls preg over det
Gjest Kira Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 Bristol liker jeg. Litt sann tidlig 1900 talls preg over det Bristol er et av de nederste på min liste Ser ærverdig ut på avstand, men er rimelig sliten. Frokosten var dårlig i forhold til andre hotell i Oslo, og det var fryktelig mye støy når man hadde vindu ut mot gaten. Grand har en av byens beste frokoster og er et helt ok hotell.
Gjest Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Bristol liker jeg. Litt sann tidlig 1900 talls preg over det Bristol er et av de nederste på min liste Ser ærverdig ut på avstand, men er rimelig sliten. Frokosten var dårlig i forhold til andre hotell i Oslo, og det var fryktelig mye støy når man hadde vindu ut mot gaten. Grand har en av byens beste frokoster og er et helt ok hotell. Var kanskje heldig med rommet mitt jeg da Nå er det noen år siden sist jeg var der, så husker ikke frokosten noe særlig
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 Clarion folketeateret hadde utrolig bra frokost nå i helgen! Alt fra ferskt brød til grønnsaksshotter, smoothier og spirer! Anonymous poster hash: 12358...b12
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #10 Skrevet 9. februar 2015 Syns Grand Hotel er oppskrytt. Gammelt, slitt og overpriset. Hadde aldri bodd der igjen. Anonymous poster hash: 61ad6...fa4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #11 Skrevet 9. februar 2015 The thief er fantastisk Anonymous poster hash: ab310...494
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #12 Skrevet 9. februar 2015 Raddison Blu er flott :-) Anonymous poster hash: 37248...9d0
Gjest Gul stjerne Skrevet 9. februar 2015 #13 Skrevet 9. februar 2015 Ja, det er verdt prisen. Midt i byen og deilig luksuriøst, kjør på sier nå jeg!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #14 Skrevet 9. februar 2015 Continental er hakket bedre, men mye rimeligere (normalt sett). Byens desidert beste frokost med skikkelig eggerøre, ferskpresset appelsinjuice, helt ferske rundstykker og håndpillete reker! Anonymous poster hash: b8a00...0ce
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 9. februar 2015 #15 Skrevet 9. februar 2015 Tusen takk for svar og tips, jenter! Nå fikk jeg litt forskjellig å titte på her! The Thief var jo bare 400kr dyrere enn Grand også, hmm. Får titte litt på de forskjellige som er nevnt
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #16 Skrevet 9. februar 2015 Sjekk ut Cecil (Thon-hotell) som ligger ved Spikersuppa/Stortinget. Var der ei helg i høst og der var det fint, rent og pent. Ikke var det dyrt heller :-) Og veldig nært alt! Eneste er at de ikke har annen mat enn frokost, men middag kjøper man like gjerne andre steder! Anonymous poster hash: 18bda...dad
Gjest Skrevet 10. februar 2015 #17 Skrevet 10. februar 2015 Var på The Thief i novemeber og DET er hotellet sitt!! Makaløs frokost, flott rom - hadde superior rommet
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. februar 2015 #18 Skrevet 10. februar 2015 Bestilte akkurat et dobbeltrom på grand. 3200 kr.. Er ikke det ganske normal pris for to netter da? Enig i at Grand kan være litt slitt og utdatert.. Men eeeelsker frokosten der 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå