Gå til innhold

ble dere gravid selv om dårlig sædkvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper noen kan komme med positive nyheter :) vi har fått vite at han har noe dårligere sædantall enn normalt... jeg har noe uregelmessig syklus :( dermed er dette en grunn til enda ikke gravid etter 1år.. har noen her klart likevel å bli gravid uten ivf??

tips?

bruker el tester her også..men ser ikke ut til å hjelpe :( prøvd den ene sorten urtegreier... jang eller  noe? hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme greia her :)

Vi ble gravid etter 3 år uten hjelp! :D

Vi var da igang med utredning, å plutselig ble testen positiv! :D

Vi hadde egentlig gitt opp å få det til uten hjelp. Nå er jeg 13+5. Jeg drakk kaffe( mye kaffe på jobb :o ), dro ut på "byen", og levde normalt i tanke på at vi trengte hjelp for å bli gravid. Hvis du tenker på det, så har man bare 12 sjanser i året, og hvis man da ikke klarer å ha sex alle gangene blir antallet sjanser minsket. Vi startet med å tenke at skjer det så skjer det. Men da det aldri skjedde begynte vi å prøve. Jeg tok eggløsningstester og sluttet med kaffe osv alt det der, men det hjalp ikke. Tilslutt bare klaffa det, uten at jeg kan svare helt på hvordan eller hvorfor. Jeg trodde ikke på det der om at man skal stresse ned, ikke tenke på det osv, for det er helt umulig når man ønsker seg barn så sterkt. Bare hold ut så godt det lar seg gjøre ;) lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...