Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Hvem er admin her? Skulle hatt sletta en tråd, da jeg er dritt lei av at folk skal gå til personangrep på meg hver gang jeg legger ut et innlegg her!Jeg velger å legge ut som anonym nå, hvis ikke blir det vel balluba og halleluja når dere ser hvem jeg er. Anonymous poster hash: b7e54...ed7
Sage90 Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Går folk til personangrep, eller skriver du ting som er kritikkverdige?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 De går til personangrep. Anonymous poster hash: b7e54...ed7
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Går folk til personangrep, eller skriver du ting som er kritikkverdige? De går til personangrep. Anonymous poster hash: b7e54...ed7
Sage90 Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Går folk til personangrep, eller skriver du ting som er kritikkverdige? De går til personangrep. Anonymous poster hash: b7e54...ed7 Ok, for det er sjeldent jeg har sett noen gått til personangrep på folk her med mindre det var på sin plass eller at hi skrev noe som var kritikkverdig. Hvordan du selv tolker tilbakemeldingene du får er vel opp til deg..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Går folk til personangrep, eller skriver du ting som er kritikkverdige?De går til personangrep. Anonymous poster hash: b7e54...ed7 Ok, for det er sjeldent jeg har sett noen gått til personangrep på folk her med mindre det var på sin plass eller at hi skrev noe som var kritikkverdig. Hvordan du selv tolker tilbakemeldingene du får er vel opp til deg.. Hvordan du tolker spørsmålet jeg skrev over her er også opp til deg. Jeg spurte hvem admin er, ikke noe mer enn det. Takk (for at du ikke kunne gi meg svar). HI Anonymous poster hash: b7e54...ed7
Superdolly Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 Gå inn på ris og ros forumet og legg inn ønsket ditt der.
Mumua Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Skriv på ris og ros kanskje? Ser de bruker å svare der ganske fort. Vet iallefall at Kira bjeffer og himmel og hav er moderatorer. Når det gjelder personangrep så er ikke det spesielt sjeldent dersom man leser de riktige trådene på anonymforum, dessverre.
Gjest Kira Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 Hanne Mari er forumansvarlig. Ellers er det også mulig å rapportere sitt eget innlegg for å få en moderator til å se på det, evnt gjøre som SuperDolly skriver ovenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå