Gå til innhold

Kontakt med far.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ganske irriterende eks som liker å ringe meg og vite alt som foregår i vårt liv (meg og mitt barn). Vi har samværsordning der han ser henne ca 7 ganger i året. Da lurer jeg på er jeg NØDT å svare ham når han ringer meg osv? Han blir så forbanna og enda mer masete når jeg ikke svarer, og sier at han er bekymret og må gjøre noe hvis jeg ikke svarer ham hver eneste gang. Nå sender han meldinger flere ganger om dagen og ringer minst 2 ganger... Skal til advokat men blir helt utmattet av dette her.

Anonymous poster hash: af45e...7ae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg ikke hadde sett mitt barn mer enn ca annenhver måned, ville jeg også ha bedt om oppdateringer innimellom. Om du svarer ham ordentlig/sender over noe på eget initiativ så roer han seg kanskje ned litt?

Anonymous poster hash: 0b237...755

Skrevet

Flere ganger om dagen? Jeg hadde blitt sprø...

Hva spør han om da?

Anonymous poster hash: 1541f...a5a

Skrevet

Du bør lage en avtale med far. Feks. at han ringer deg en gang i uken på en gitt dag og til fast klokkeslett. Eller at du sender ham en mail feks. hver fredag med oppdatering av uken. Eller noe slikt?

Du har all rett til å beskytte seg selv fra mas og kjas, men samtidig bør du møte far på at han ønsker informasjon om barnet. Dersom dere regulerer dette inn i faste former så kan det bli bra for dere begge to.

Anonymous poster hash: 1ab24...799
Skrevet

Oppdatering slik foreslått over høres rimelig ut, men flere ganger på en dag må jo være til å bli gal av. Er det kun på ungen han vil ha oppdatering, eller må han også vite hva du foretar deg? For det har slett ikke han noe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...