Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Ja jeg vet jeg er overvektig, jeg prøver å gå ned men jeg syns vekta er så ustabil! Mandag forrige uke veide jeg 92, onsdag 95, fredag 96, søndag 92 og i dag 94 igjen. Jeg vet man ikke skal veie seg hver dag, men jeg syns vekta varierer så veldig?? Har pcos og mistenker selv insulinresistens men det har kanskje ikke noe med dette å gjøre. Vanskelig å finne motivasjon til å slanke seg når vekta varierer sånn. Anonymous poster hash: 00b31...952
Sage90 Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Dersom du skal få et realistisk "resultat" på vekta bør du veie deg en gang i uka bare. Det kan være mye som spiller inn på den enkelte dagen.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Ikke vei deg så ofte! En fast dag i uka, til fast tid (feks om morningen før du har spist noe) er rikelig nok. Vekta varierer etter matinntaket, om du veier deg med eller uten klær, væskebalansen i kroppen osv. Anonymous poster hash: f589c...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå