Gå til innhold

Kattepass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en katt på to år, har kun vært borte fra han et par helgeturer. Da har en nabo vært innom med mat og vann.

Til sommeren vurderer vi å reise bort i to uker. Det eneste alternativet til kattepass er at vi kjører katten til mine foreldre der han kan være i to uker. Men da må han være inne hele tiden da jeg er redd han stikker av om de slipper han ut. Han er vant til å være mest inne her hjemme også, han er ute litt av og til men velger å være inne. Han går kun på kattedoen tror jeg så det et ikke noe problem.

Er det en ok løsning å kjøre han dit å de passer han i to uker? Min far er pensjonert så katten får selskap hele døgnet. Min mor jobber så de kan ikke bo her mens vi er på ferie. Naboen kan heller ikke stille opp i den perioden og vi har ingen andre som kan hjelpe.

Vil bare ha en pekepinn på om det er ok å gjøre det sånn eller om det blir for stor omveltning for katten.

Anonymous poster hash: b6954...cbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok

Anonymous poster hash: 3d7ca...61e

Skrevet

Det syns jeg høres veldig flott ut :) Tyder på at du er en god katteeier. Er det chippet og kastrert? Tilfelle uhellet skulle være ute og pus tok seg en spasertur da den er hos foreldrene dine så er det jo greit om den har chip osv.

Hilsen den gale kattedamen

Skrevet

Helt OK. Kanskje de har en balkong/terrasse slik at katten kan få litt luft?

Anonymous poster hash: a4e41...6bb

Skrevet

Kattepensjonat.

Anonymous poster hash: dc688...78d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...