Gå til innhold

Opptak lærerhøyskolen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe poeng i å søke når jeg har 3,7 i snitt i norsk, 3,2 i snitt i matte og 34,7 skolepoeng?

Står jo at det skal være 35 i skolepoeng :(

Anonymous poster hash: 05a84...04d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper ikke du kommer inn med det karaktergrunnlaget. Det vil være strengere opptakskrav neste år, så det er i hvert fall din siste mulighet uten å ta opp fag.

Anonymous poster hash: ce9ee...cf9

Skrevet

Nå er det ikke matte eller norsk jeg har en drøm om å undervise i, men engelsk og samfunnsfag, der har jeg hhv 5,7 og 5,3 i snitt..

Hi.

Skrevet

Nå er det ikke matte eller norsk jeg har en drøm om å undervise i, men engelsk og samfunnsfag, der har jeg hhv 5,7 og 5,3 i snitt..

Hi.

Hvor får du disse merkelige snittene fra? Ved hvilken høgskole skal du søke opptak?

Skrevet

Hva mener du med merkelige snitt?

Hioa..

Hi

Skrevet

Hvordan regner du karakterene her egentlig? Både enkeltkarakterene og skolepoengene er vel hele tall? 35 poengsgrensa er nok absolutt.

Anonymous poster hash: eeaa0...b41

Skrevet

Jeg reagerer på at karakterene du presenterer er merkelige, selv hvis du regner med eksamenskarakter.

Det er uansett et krav om minimum 35 poeng for å komme inn. Dette er ufravikelig. Videre var poenggrensen for 2014 godt over 40 på HiOA, så du har ikke sjans til å komme inn hvis du ikke tar opp fag.

Skrevet

I fag fra vgs er det kun hele karakterer, og eksamensresultater teller over fagkarakteren.

Anonymous poster hash: 1ef0a...cf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...