Gå til innhold

Tips til en god REISETRILLE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilke reisetriller dere har god erfaring med? Vi kunne trenge en etterhvert når babyen vår er 7,5 mnd og vi skal på tur. Ønsker å bruke den utover våren og sommeren når vi skal bort på ting, men føler det er en jungel av muligheter. Bør være stødig, ikke skranglete og ikke ta for stor plass.

Svært takknemlig for tips, både anbefalinger og de man bør styre unna!

Anonymous poster hash: ca705...89a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått for Brio Race

Full liggestilling

Anonymous poster hash: 9e3af...383

Skrevet

Babyjogger city mini. Elsker den vogna. Synes den er stødig og god, enkel å slå sammen med 1 hånd, stor kalsje som skjermer godt for sola. Kan fås med både 3 og 4 hjul.  Er så fornøyd med den at hvis jeg noen gang får ett barn til vil jeg ha city elite vogna. 

Anonymous poster hash: 5f5cd...2b0
Skrevet

Kikk på Mclaren, dyr men god kvalitet. Ellers er Babyzen yoyo veldig ok, mtp den sammenlagt går som håndbagasje. Mountain Buggy sin pleier også gå bra som håndbagasje, den kan en også feste bilstol på.

Vil du ha bedre/ litt større hjul enn de typiske små reisetrillene vil jeg absolutt anbefale Baby Jogger City Mini eller City Mini GT. De har god komfort, full liggestilling, god kalesje og mye bedre å kjøre enn de med bittesmå hjul. OG den er utrolig lett og kjapp å legge sammen.

Anonymous poster hash: 608d1...4e8
Skrevet

Babyjogger City Mini! Utrolig fornøyd med vogna!!!

Skrevet

Har en quinny zapp ekstra, blir svært liten. Grei å legge sammen når en først finner ut av det. Men den har små hjul, så er helt klart en asfaltvogn!

Anonymous poster hash: 487fb...8f0
Skrevet

Babyjogger city mini. Uten tvil, og vi har prøvd mange

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...