Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Lurer på hvilke reisetriller dere har god erfaring med? Vi kunne trenge en etterhvert når babyen vår er 7,5 mnd og vi skal på tur. Ønsker å bruke den utover våren og sommeren når vi skal bort på ting, men føler det er en jungel av muligheter. Bør være stødig, ikke skranglete og ikke ta for stor plass. Svært takknemlig for tips, både anbefalinger og de man bør styre unna! Anonymous poster hash: ca705...89a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Jeg har gått for Brio Race Full liggestilling Anonymous poster hash: 9e3af...383
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Babyjogger city mini. Elsker den vogna. Synes den er stødig og god, enkel å slå sammen med 1 hånd, stor kalsje som skjermer godt for sola. Kan fås med både 3 og 4 hjul. Er så fornøyd med den at hvis jeg noen gang får ett barn til vil jeg ha city elite vogna. Anonymous poster hash: 5f5cd...2b0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Kikk på Mclaren, dyr men god kvalitet. Ellers er Babyzen yoyo veldig ok, mtp den sammenlagt går som håndbagasje. Mountain Buggy sin pleier også gå bra som håndbagasje, den kan en også feste bilstol på. Vil du ha bedre/ litt større hjul enn de typiske små reisetrillene vil jeg absolutt anbefale Baby Jogger City Mini eller City Mini GT. De har god komfort, full liggestilling, god kalesje og mye bedre å kjøre enn de med bittesmå hjul. OG den er utrolig lett og kjapp å legge sammen. Anonymous poster hash: 608d1...4e8
Gullunger Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Babyjogger City Mini! Utrolig fornøyd med vogna!!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 Har en quinny zapp ekstra, blir svært liten. Grei å legge sammen når en først finner ut av det. Men den har små hjul, så er helt klart en asfaltvogn! Anonymous poster hash: 487fb...8f0
Iselilja Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Babyzen yoyo. Liten nok til å gå som håndbagasje på fly. Enkel å slå sammen/opp. http://www.babyzen.com/collection-yoyo.php
Serepta Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 Babyjogger city mini. Uten tvil, og vi har prøvd mange
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå