Gå til innhold

Mulig å kjenne graviditet en uke etter EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hadde EL for en uke siden, samleie et par dager før, og idag kjenner jeg at brystene er litt ømme. Er det mulig å kjenne det så tidlig, eller er det bare jeg som kjenner alt for nøye etter? Pleier ikke å ha ømme bryster ifm. menstruasjon, men fikk det (mye sterkere enn nå) i uke 5 under forrige graviditet. Vet det er aaaalt for tidlig, men som de fleste vet er det vanskelig å vente til ikm med å teste :-) 

Anonymous poster hash: d3019...dd0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kjenner det man vil kjenne når man er prøvere, men om det er et tegn på graviditet er det ingen som kan svare riktig på uansett, det vil bare tiden vise. Når det er sagt så merket jeg stikking i siden 7 dager etter EL, det varte i 1 minut før det gikk over. Fram mot forventet mensen hadde jeg en slags brennende følelse i underlivet innimellom, vanskelig å forklare men det var hvertfall ulik følese enn ellers. Og det viste seg at jeg var gravid faktisk :) så den stikkingen jeg kjente en uke etter EL var nok egget som gravde seg ned:) ømme pupper fikk jeg ikke før rundt uke 6! Lykke til, krysser fingre for deg :)

Anonymous poster hash: 203c4...064

Skrevet

Med nr 2 ble jeg kvalm 1 uke etter el, og jeg kjente ikke etter symptomer da jeg mente det var for tidlig (fikk først symptomer i uke 6 med nr 1), etter noen dager med kvalme testet jeg positivt 3+3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...