GÃ¥ til innhold

Dere som gir mme 😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min får mme. Nå i uværet som har vært så gikk jo strømmen hos oss og den var borte ganske lenge.

Hvordan gjør dere det med varming av vann/melk uten strøm?

Her ble det en kreativ løsning med å koke vann på kokeplaten på grillen i uværet 😄 stakkars mannen som måtte stå ute å "grille" under "Oles" herjinger 😄 håper ikke naboene så det 😄😄😄 glad for at vi var såpass sløve og ikke har ryddet unna grillen og gass enda 😄

Anonymous poster hash: 8a958...100

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde alltid noen ferdig kartonger i skapet i tilfelle

Anonymous poster hash: 49705...2c0

Skrevet

Vi har ferdig kokt vann stående på benken. Vi pleier å varme det noen sekunder i mikroen, men om vi ikke hadde hatt strøm hadde han jo bare fått romtemperert melk i stedet. Men det spørs litt hvor gamle de er da. Hvis han var helt nyfødt hadde vi også kanskje prøvd å finne på noe smart for å varme det opp, men hvis han hadde rundet en måned/halvannen hadde vi nok ikke giddet det.

Anonymous poster hash: 8c344...157

Skrevet

Ohoi! Glad jeg slapp den utfordringen. Ser for meg at vi måtte ha leta frem stormkjøkkenet fra kjelleren, ha, ha...

Bra det løste seg for dere hi :)

Skrevet

Hadde lagt flasken i et litermål med varmt/lunket vann, og varmet det opp på den måten. Hadde vi gått tom for varmtvann, måtte vi funnet på noe annet. Trolig bare hatt melken i romtemperatur en stund, eventuelt prøvd å varme den opp med kroppsvarme... 

Anonymous poster hash: 35a52...19c
Skrevet

Brukte glovarmt vann fra springen som vannbad. Ellers har vi alltid noen ferdigpakker liggende.

Anonymous poster hash: 04f19...b49
Skrevet

Hadde også ferdigpakker liggende.

Her i området kunne vi til tider ane når strømmen kom til å forsvinne så kokte opp vann til thermos.

Anonymous poster hash: 31b45...8e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...