BabyNoah Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Hei dere! I november fikk jeg og samboer en prematur sønn født i uke 28, han er utrolig sterk og kommer seg raskt, aldri vært alvorlig eller syk heldigvis. Men jeg sitter igjen med en tomhetsfølelse, som om noe er tatt fra meg, som jeg er snytt... Etterlengtet graviditet og jeg elsket å gå gravid! Fikk bare gå litt over halvveis Vår sønn er idag 1 uke korrigert, (dvs fra termin) egentlig 13 uker .. Vi har vært hjemme fra sykehus i 1 mnd etter 2,5 tøffe mnd på sykehus.. Tomhetsfølelse var på det verste i starten og dukker bare opp innimellom nå, blir ofte sjalu på andre gravide som får gå helt ut. Er selfølgelig utrolig takknemlig for at min sønn er frisk som en fisk, men alt kom så uventet og jeg var ikke klar! Andre som har kjent på disse følelsene? Når ble de helt borte?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Hei! Kan ikke dele samme erfaring, men arbeider med premature og habiliteringsbarn så kan se det litt utenfra. Samt mine barn nå ligger på kuvøsen og får litt ekstra oppfølging. Følelsene dine er helt normale, men mange ganger er det mange irrasjonelle ting som dukker opp etter fødsel. Gled de over at du har et friskt barn som forhåpentlig ikke trenger mye oppfølging i ettertid :-) gled deg over tiden dere har NÅ, og ikke tenk på hva som har vært eller kunne vært. Selv om det kan være vanskelig noen ganger. Hvis du fortsetter å føle det slik, ta en prat med helsesøster. Kos dere videre! Anonymous poster hash: fcdad...1e4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Meld deg inn i premature grupper på Facebook Og premature foreningen Mange i samme situasjon Anonymous poster hash: b3689...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå