Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Er det noen som kan gi gode tips til hva som kan være morsomt å gjøre på Gran Canaria i en uke når det regner? Værmeldingen for vinterferieuken er ikke så god så det kan være greit å ha noen planer klare. Jeg regner med at vi kommer til å leie bil. Vi er en familie med barn på 8 og 10. Vi tåler godt å bli våte, men akkurat å ligge på stranda i 15 grader og regn mister sjarmen etter et par timer. Anonymous poster hash: 41b24...e11
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Lei bil og kjør tur på øya, opp i fjellene. Spis på en lokal resturant der oppe. Men når det er sagt; det er jo ikke sikkert at det blir regn da. Yr melder ikke regn der da. Anonymous poster hash: ecf1e...580
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Lei bil og kjør tur på øya, opp i fjellene. Spis på en lokal resturant der oppe. Men når det er sagt; det er jo ikke sikkert at det blir regn da. Yr melder ikke regn der da. Anonymous poster hash: ecf1e...580 Akurat nå melder de litt regn mandag, tirsdag og onsdag, ikke store mengder da, men nok til at det blir lite soling. Det er jeg egentlig bare glad for. Det er morsommere å farte litt rundt, men jeg må ha planene ganske klare ellers kan han bruke 2 dager på å komme seg ut av byen. Anonymous poster hash: 41b24...e11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå