kråkemamma Skrevet 9. februar 2015 #26 Skrevet 9. februar 2015 Løsvekt: Eple og Kanel fra Kremmerhuset Appelsin fra Black Cat(tror jeg det heter) Å så har de en god på Jordbærpikene som jeg aldri husker navnet på. Må skrive det opp neste gang.. Posete: BlueFruit fra Lipton, Sitronte fra Lipton. Appelsin og Kanel, husker ikke fra hvilket merke. Love og Womaneteller annet fra Pukka Lemon og Lime fra det fruitcompany på helsekost.
the amazing spidermamma Skrevet 9. februar 2015 #27 Skrevet 9. februar 2015 Vanlig svart Earl Grey. Eller darjeeling first flush hvis jeg er så heldig å få tak i det.
Ladybird2014 Skrevet 9. februar 2015 #28 Skrevet 9. februar 2015 Fant en fra litpon (tror jeg) med pære og sjokolade. DEN er god den! Anonymous poster hash: c3fab...8ff Det hørtes godt ut! Hvor har du kjøpt den? Fås billig på Iherb
BareMas Skrevet 9. februar 2015 #29 Skrevet 9. februar 2015 grønn te med peppermynte.. intense mint eller hva den heter Anonymous poster hash: 20a44...bb1 Den går det mye i her også om dagen 👍
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #30 Skrevet 9. februar 2015 Vanligvis drikker jeg masse god og økologisk te fra helsekosten, men er under flytting nå så det går bare i earl grey. Og den blir bedre for hver gang jeg drikker den. Anonymous poster hash: a1973...aa1
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #31 Skrevet 9. februar 2015 Jeg er veldig glad i te fra Kronen, det er teforretning i Aalborg. Anbefales dersom du tilfeldigvis befinner deg der en gang. Kusmi te er jeg også glad i, da spesielt de russiske teene deres. Men Kusmi er fryktelig dyrt "/ Ellers liker jeg det meste av te fra butikken, mango te er synes jeg er best Anonymous poster hash: 27ed3...113
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå