Gå til innhold

Dere te drikkere...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Løsvekt:

Eple og Kanel fra Kremmerhuset

Appelsin fra Black Cat(tror jeg det heter)

Å så har de en god på Jordbærpikene som jeg aldri husker navnet på.

Må skrive det opp neste gang..

Posete:

BlueFruit fra Lipton, Sitronte fra Lipton.

Appelsin og Kanel, husker ikke fra hvilket merke.

Love og Womaneteller annet fra Pukka

Lemon og Lime fra det fruitcompany på helsekost.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig svart Earl Grey. Eller darjeeling first flush hvis jeg er så heldig å få tak i det.

Skrevet

 

 

Fant en fra litpon (tror jeg) med pære og sjokolade. DEN er god den!

 

Anonymous poster hash: c3fab...8ff

Det hørtes godt ut! Hvor har du kjøpt den?

Fås billig på Iherb ;)

Skrevet

 

grønn te med peppermynte.. intense mint eller hva den heter

 

Anonymous poster hash: 20a44...bb1

Den går det mye i her også om dagen 👍

Skrevet

Vanligvis drikker jeg masse god og økologisk te fra helsekosten, men er under flytting nå så det går bare i earl grey. Og den blir bedre for hver gang jeg drikker den.

 

Anonymous poster hash: a1973...aa1

Skrevet

Jeg er veldig glad i te fra Kronen, det er teforretning i Aalborg. Anbefales dersom du tilfeldigvis befinner deg der en gang. Kusmi te er jeg også glad i, da spesielt de russiske teene deres. Men Kusmi er fryktelig dyrt "/ Ellers liker jeg det meste av te fra butikken, mango te er synes jeg er best :P

 

Anonymous poster hash: 27ed3...113

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...