dolsi Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Da starter vi på en ny uke selv om jeg henger etter med 1 uke. Er så mange superflinke damer med. Gikk selv på en godtesmell i går og måtte gå noen runder med meg selv og omstille hodet mitt da jeg kjente at Skuffelsen var stor. Det er jo bare tull å tenke sånn, fant jeg ut. Sånn er det jo i livet. Man snubler og reiser seg igjen. Nå er det en ny uke og nye muligheter! Jeg kjenner at jeg haler ut tiden da jeg skal på jobb siden det er der jeg veier meg. Men det er vel bare å hoppe i det! Godt jeg har fleksibel arbeidstid 😄 Hvordan gikk det med dere uka som var? 😊
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Bedre sent enn aldri ! Henger meg på her ! selv om dette blir min første uke Anonymous poster hash: d73bf...a86
dolsi Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2015 Bedre sent enn aldri ! Henger meg på her ! selv om dette blir min første uke Anonymous poster hash: d73bf...a86 Velkommen skal du være! 😁 signer gjerne med nick men ingen must 😊
dolsi Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2015 Jippi! Klarte de 0,5 kg! Nå har jeg gått ned 5 kg på 5 uker! 💪😄 var så sikker på at jeg skulle stå i ro denne gangen pga helgas utskeielser! Nesten et lite jubileum! Den skal ikke feires med kake! 😂
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Går fortsatt bra her, kanskje ikke så rart da jeg har vært veldig syk siste uken, og bare klart å spise suppe. Har gått ned svimlende 1 kg, på denne uken. Fatter ikke at det er mer. Jeg har vel fått i meg 300 kalorier om dagen, hatt høy feber så kroppen har jo jobbet hardt. Regner og med at den kiloen fyker opp igjen da jeg starter å spise normalt igjen. Anonymous poster hash: 936f0...2d1
Monica Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Går fortsatt bra her, kanskje ikke så rart da jeg har vært veldig syk siste uken, og bare klart å spise suppe. Har gått ned svimlende 1 kg, på denne uken. Fatter ikke at det er mer. Jeg har vel fått i meg 300 kalorier om dagen, hatt høy feber så kroppen har jo jobbet hardt. Regner og med at den kiloen fyker opp igjen da jeg starter å spise normalt igjen. Anonymous poster hash: 936f0...2d1 Var ikke meningen å være anonym.
Majah_N<3 Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 Lykke til dolsi jeg sliter mest med at jeg spiser mye mer mat. Tror jeg er en karbojunkie så jeg må være litt forsiktig med brødet og merker at jeg nesten får abstinenser når jeg smører matpakke til barna :-0
Lillestoredeg Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Meg som begynte denne uka , nå med nick ! Skal gå ned 7 kg innen mai , burde absolutt være overkommelig .. Men har vært mye småspising av godterier , det er det nå slutt på! 😃👍
dolsi Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2015 Lykke til dolsi jeg sliter mest med at jeg spiser mye mer mat. Tror jeg er en karbojunkie så jeg må være litt forsiktig med brødet og merker at jeg nesten får abstinenser når jeg smører matpakke til barna :-0 Spiser du knekkebrød? ☺
dolsi Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2015 Går fortsatt bra her, kanskje ikke så rart da jeg har vært veldig syk siste uken, og bare klart å spise suppe. Har gått ned svimlende 1 kg, på denne uken. Fatter ikke at det er mer. Jeg har vel fått i meg 300 kalorier om dagen, hatt høy feber så kroppen har jo jobbet hardt. Regner og med at den kiloen fyker opp igjen da jeg starter å spise normalt igjen. Anonymous poster hash: 936f0...2d1 Var ikke meningen å være anonym. Huffda! Håper du føler deg bedre! ☺
dolsi Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2015 Meg som begynte denne uka , nå med nick ! Skal gå ned 7 kg innen mai , burde absolutt være overkommelig .. Men har vært mye småspising av godterier , det er det nå slutt på! 😃👍 Det klarer du! 😄👍
Majah_N<3 Skrevet 9. februar 2015 #12 Skrevet 9. februar 2015 Lykke til dolsi jeg sliter mest med at jeg spiser mye mer mat. Tror jeg er en karbojunkie så jeg må være litt forsiktig med brødet og merker at jeg nesten får abstinenser når jeg smører matpakke til barna :-0 Spiser du knekkebrød? ☺ Blir av og til knekkebrød i lunsjen på jobb, prøver meg på å erstatte frokostbrødet med en Shake hver dag
dolsi Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #13 Skrevet 9. februar 2015 Lykke til dolsi jeg sliter mest med at jeg spiser mye mer mat. Tror jeg er en karbojunkie så jeg må være litt forsiktig med brødet og merker at jeg nesten får abstinenser når jeg smører matpakke til barna :-0 Spiser du knekkebrød? ☺Blir av og til knekkebrød i lunsjen på jobb, prøver meg på å erstatte frokostbrødet med en Shake hver dag Blir du ikke fort sulten av shake? ☺
Majah_N<3 Skrevet 9. februar 2015 #14 Skrevet 9. februar 2015 Alt ble bedre med Shake egentlig, da får jeg i meg "frokosten" i bilen på vei til jobb isteden for at det går mange timer fordi jeg aldri har tid til å sette meg ned. Føler meg bedre og har mer energi i morgentimene. Metthetsfølelse i ca 3 timer så tar jeg gjerne et lite mellom-måltid før lunsj (sen lunsj). Jeg går aldri sulten men heller ikke stappmett
dolsi Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #15 Skrevet 9. februar 2015 Alt ble bedre med Shake egentlig, da får jeg i meg "frokosten" i bilen på vei til jobb isteden for at det går mange timer fordi jeg aldri har tid til å sette meg ned. Føler meg bedre og har mer energi i morgentimene. Metthetsfølelse i ca 3 timer så tar jeg gjerne et lite mellom-måltid før lunsj (sen lunsj). Jeg går aldri sulten men heller ikke stappmett Så bra! 😄 selv spiser jeg 2 knekkebrød med noe magert og som regel en frukt mellom frokost og lunsj. Ikke noe spennende men funker!
Frøken_F Skrevet 9. februar 2015 #16 Skrevet 9. februar 2015 Jeg henger med fremdeles Ikke så mye som en kakebit eller en twist siden 1. januar. Det eneste jeg har "syndet" med er noen oppveide porsjoner med tortillachips (ca 30 gram) i helgene, men jeg har sluttet med det også nå, siden jeg bare fikk lyst på meeer. Vekta i dag viste at jeg har gått ned nøyaktig 4 kg siden jeg startet. Litt mindre enn jeg hadde håpet på, men det går i alle fall nedover. Bare, kremt, 17 kg igjen nå... Jadda!
Majah_N<3 Skrevet 9. februar 2015 #17 Skrevet 9. februar 2015 Alt ble bedre med Shake egentlig, da får jeg i meg "frokosten" i bilen på vei til jobb isteden for at det går mange timer fordi jeg aldri har tid til å sette meg ned. Føler meg bedre og har mer energi i morgentimene. Metthetsfølelse i ca 3 timer så tar jeg gjerne et lite mellom-måltid før lunsj (sen lunsj). Jeg går aldri sulten men heller ikke stappmett Så bra! 😄 selv spiser jeg 2 knekkebrød med noe magert og som regel en frukt mellom frokost og lunsj. Ikke noe spennende men funker!Bra du har funnet noe som funker for deg, vi er så forskjellig alle sammen at det finnes ikke en oppskrift for alle. Man må finne noe man kan leve med i hverdagen. Kanskje kommer jeg aldri til å spise godteri igjen heller, savner det ikke og finner stadig noe nytt og sunt å kose meg med på lørdagskveldene
Nilee76 Skrevet 9. februar 2015 #18 Skrevet 9. februar 2015 Så spennende lesing her! Jeg henger meg gjerne på😃har avtale med samboer om å ikke spise godis frem til påske! Godt igang og kjenner det generelle godtesuget begynner å gi slipp. Har en del kilo jeg ønsker av til sommeren, og gleder meg til å følge dere her!
dolsi Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #19 Skrevet 14. februar 2015 Hvordan går det?😊 Jeg har som nevnt tidligere at jeg har innført litt sjokolade på lørdager men merker at jeg blir så utrolig slapp og kvalm. Dette skjedde forrige helg også. Bare på kvelden siden det er da jeg spiser den. Flere som kjenner seg igjen? 😝
Frøken_F Skrevet 15. februar 2015 #20 Skrevet 15. februar 2015 Jeg gikk på en skikkelig smell i helgen. Herlighet, tror jeg endte opp med over 3000 kalorier for mye. Vet akkurat hva som utløste det også. Oppdaget nemlig sukkerfri sjokoladepudding fra Eldorado før i uken, og begynte å hive i meg en pakke om dagen fordi det smakte så godt. Og det trigget søtbehovet som stort sett har ligget dødt siden starten av januar. Klarte å trøkke i meg fire kindersjokolader, en liten skål med fruktkarameller og åtte store pannekaker, hvorav fire av dem med nugatti Det verste var at det ikke var så veldig godt engang, jeg ble egentlig bare kvalm og nå gruer jeg meg til å veie meg i morgen!
dolsi Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #21 Skrevet 15. februar 2015 Jeg gikk på en skikkelig smell i helgen. Herlighet, tror jeg endte opp med over 3000 kalorier for mye. Vet akkurat hva som utløste det også. Oppdaget nemlig sukkerfri sjokoladepudding fra Eldorado før i uken, og begynte å hive i meg en pakke om dagen fordi det smakte så godt. Og det trigget søtbehovet som stort sett har ligget dødt siden starten av januar. Klarte å trøkke i meg fire kindersjokolader, en liten skål med fruktkarameller og åtte store pannekaker, hvorav fire av dem med nugatti Det verste var at det ikke var så veldig godt engang, jeg ble egentlig bare kvalm og nå gruer jeg meg til å veie meg i morgen! Kommer nok til å gå bedre enn du tror skal du se! Det verste som skjer er at du står stille på vekta. Jeg hadde en sånn helg forrige helg og gikk ned likevel. Husk at kroppen er ikke vant til sånn mat over en stund og da klarer den ikke ta opp alle kaloriene du spiser den dagen du plutselig frotser. Men om du spiser litt mye av det du ikke bør spise den ene dagen og litt mer den neste så er det verre. Går nok fint! Nå har jo du som jeg har lært at det smaker ikke så godt som man husket og at man bare blir uvel 😄
dolsi Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #22 Skrevet 15. februar 2015 Tale30! Henger du med? Enn du da WorkingMom?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 15. februar 2015 #23 Skrevet 15. februar 2015 Jeg henger med! Har hatt en bra uke matmessig, men spist for mye snop...Vært hanglete i kroppen og fikk mensen denne uka. Da blir jeg et godtetroll! Hadde venninner på 3-retters i går, og det ble nok vin, mat og brownies, for å si det sånn...! Æret veier meg fredager og veide 69,9 på fredag (opp 300 gram). Positivt overrasket ettersom jeg har spist for mye snop denne uka. Men som sagt, flink med maten Går egentlig veldig av seg selv. Har mål om 69,5 til fredag (Vil ikke ha for store mål av gangen, så 400 gr bør være overkommelig. En god, godtefri uke ønskes alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå