Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Frem til nå har 9 åringen sitter i bilstol. Desverre er det en eller annen som har lekt med stolen mens den har stått inne i huset noen dager. Stolen er ødelagt og det oppdager jeg nå når jeg skal sette den i bilen igjen. Vi har en bilete og vurderer å bare bruke denne i bilen nå. Barnet er 129 cm høy. Er det lov å ha barnet på pute nå? Anonymous poster hash: b2d36...970
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Jeg tror det er lov, men det anbefales jo ikke. Nakken er ikke beskyttet. (jeg regner med at du mener bilpute og ikke bilete). Vi bruker bilpute som "ekstrasete" for venner, eller når vi er på tur uten bil (tar med). 6-åringen vår er 126 høy. Anonymous poster hash: da802...71f
Gjest mphs Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Det er lov, men ikke anbefalt. Jeg ville kjøpt ny beltestol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå