Gå til innhold

Sikring av 9 åring i bil


Anbefalte innlegg

Skrevet

Frem til nå har 9 åringen sitter i bilstol. Desverre er det en eller annen som har lekt med stolen mens den har stått inne i huset noen dager. Stolen er ødelagt og det oppdager jeg nå når jeg skal sette den i bilen igjen.

 

Vi har en bilete og vurderer å bare bruke denne i bilen nå. Barnet er 129 cm høy.

Er det lov å ha barnet på pute nå?

 

Anonymous poster hash: b2d36...970

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er lov, men det anbefales jo ikke. Nakken er ikke beskyttet. (jeg regner med at du mener bilpute og ikke bilete).

 

Vi bruker bilpute som "ekstrasete" for venner, eller når vi er på tur uten bil (tar med). 6-åringen vår er 126 høy.

 

 



Anonymous poster hash: da802...71f
Skrevet

Det er lov, men ikke anbefalt. Jeg ville kjøpt ny beltestol. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...