Fandens Oldemor Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Jupp, jeg trenger bikini. Har ikke struttende bryster lenger, så de fleste bikinimodeller utgår. Har i tillegg en noe romsligere midje enn jeg hadde før mine to barn, uten at jeg er direkte tjukk. Blondt hår, og kler ikke varme farger. Forslag?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Badedrakt/kjole? Eller tankini? Anonymous poster hash: 0a4fe...c63
Fandens Oldemor Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2015 Badedrakt/kjole? Eller tankini? Anonymous poster hash: 0a4fe...c63 Googlet tankini, og det var jo egentlig ikke så dumt! Er nok ikke helt der at jeg må dekke til alt (og jobber meg ned mot en smalere midje til sommeren), men kan være kjekt å ha en sånn tankini i tilfelle det blir litt meget på all inclusive-buffeten en dag
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 De finnes sikkert i hold-in varianeter også Anonymous poster hash: 0a4fe...c63
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 De finnes sikkert i hold-in varianeter også Anonymous poster hash: 0a4fe...c63 varianter Anonymous poster hash: 0a4fe...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå