Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Jeg og kjæresten drev å diskuterte noe med en togtur før han kom med en lang regle om at jeg alltid kun er tidsnok (irriterer han at jeg ikke er på steder 5 min før, selv om det ikke påvirker han). Jeg avbrøt han med å si at han har kommet med den regla mange ganger. Jeg hater å bli avbrutt og å avbryte, men der klarte jeg ikke å holde meg. Plutselig tar han tak i siden min og kniper skikkelig hardt til. Jeg fikk ikke supervondt, men ble ganske sjokka liksom. Jeg sa at det var unødvendig av han og da svarte han bare med "ja, buhu". Det er andre gangen på 2 år at han "skader" meg med vilje.. Er det jeg som overdriver? Anonymous poster hash: 081f3...9fb
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Eh hæ, hvorfor gjorde han det? Jeg er forsåvidt enig med ham i det som var utgangspunktet for uenigheten, det irriterer meg grenseløst når mannen kommer i siste liten når vi skal reise et sted sammen f.eks, fordi han vet jeg blir nervøs av det og jeg synes han kan ta såpass hensyn. Men det der er da uansett IKKE måten å få frem poenget sitt på! Så nei, du overdriver på ingen måte. Anonymous poster hash: df42c...86c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå