Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #26 Skrevet 9. februar 2015 Men vet du hva ?! Da har jeg og rett på privat liv. Da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for at jeg ikke forteller han ALT og da kan jeg gjøre mye uten at han vet det ELLER ??!! HI Anonymous poster hash: b2491...a7d Ja, du er vel et voksen menneske? Du kan fritt leve ditt liv uten at han skal blande seg inn, selv om man er gift. Men man bør jo gjøre avtaler med hverandre før man feks bestemmer seg for å reise jorda rundt. Å snoke på hverandres telefoner er aldri greit. Når skrev HI at hun skulle snoke? Har dere lest HI? det står kun at hun ønsker å PRATE med mannen om det og forlange svar, ikke hacke seg inn på telefonen hans. Skal det ikke lenger være greit å ta opp ting i et forhold? Hadde jeg vært HI og tøff nok så ville jeg også lagre masse bilder av ekser og kjekke menn på telefonen og la det ligge slik at han ser. For så å se reaksjonen hans. Enkelte menn tror visst det gjelder helt andre spilleregler for dem i et forhold, enn det er for dama deres. Anonymous poster hash: a6de9...a94
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #27 Skrevet 9. februar 2015 Vil ikke snoke Vil bare vite hvor jeg har han Hi Anonymous poster hash: b2491...a7d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #28 Skrevet 9. februar 2015 Men vet du hva ?! Da har jeg og rett på privat liv. Da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for at jeg ikke forteller han ALT og da kan jeg gjøre mye uten at han vet det ELLER ??!! HI Anonymous poster hash: b2491...a7d Selvsagt. Må si at jeg ikke helt skjønner hva det er du vil ha fra oss. Du er så opptatt av hva du har krav på og ikke. Krav meg her, og krav meg der. Har du et problem, så tar du det opp med mannen. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 1b7a8...033
skjotta Skrevet 9. februar 2015 #29 Skrevet 9. februar 2015 Vil ikke snoke Vil bare vite hvor jeg har han Hi Anonymous poster hash: b2491...a7d Man kan vel egentlig aldri vite hvor man har et annet menneske fullt og helt. Du kan spørre og kreve svar, men du må selv ta stilling til om du er fornøyd med svaret og om du tror/stoler på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå