Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Neida, ikke mer morsdagsmas Jeg har vært her 100% for min mor de siste dagene, hun har hatt et veldig kjipt samlivsbrudd og jeg har vært tilgjengelig på telefonen 24/7, hjulpet henne med å få ut tingene til eksen, vært en skulder å gråte på og generelt gjort det jeg vet hun ville gjort for meg. Skulle jo bare mangle! I dag prøvde jeg å få kontakt med to av venninnene mine, den ene var opptatt akkurat da, men skulle ringe meg tilbake igjen. Den andre orka ikke snakke i dag, men la likevel ut om sine problemer. Jeg støttet henne, hørte på osv. Igjen -det jeg gjør for de som fortjener det! Denne første venninnen ringte meg aldri opp, så jeg sendte en melding om alt var ok. Hun hadde sovna på sofaen og beklaget seg veldig.. Vet hun er sliten om dagen, så det er jo selvfølgelig ikke noe jeg syns er teit. Vi sendte litt meldinger frem og tilbake, spurte henne hvordan formen var osv.. "Problemet" mitt er at ingen spør hvordan JEG har det.. Jada, jeg klarer fint å si ifra og begynne å prate om det selv, det gjør jeg stort sett også. Men akkurat i dag har jeg vært litt ekstra ensom og sår, så jeg hadde håpe på et lite "hvordan går det med deg, da" fra NOEN. Jeg er sikkert kjempeteit og barnslig, måtte bare blåse ut litt Anonymous poster hash: 5e887...328
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Hvordan har DU det ? Klemmer fra meg Anonymous poster hash: 674fc...b02
BareMas Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Så snill du er som stiller opp for de rundt deg som trenger det, en ekstra klapp på skulderen for det! Og du? Hvordan går det? Har det vært en fin helg ellers?
MammantilNurket Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 (endret) For det første: ære være deg som har støttet mammaen din. Jeg er sikker på at du er en lojal og god venninne også. Du er ikke barnslig og teit. Skjønner godt at det har vært en kjip dag. Hvordan har du det, da? Sender deg en klem Endret 8. februar 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Tusen takk! Dere er nå gode å ha også, da Herregud, tror jeg er sliten, for begynte faktisk å grine av å lese og av å få spørsmålet! Det går litt dritt om dagen, jeg har en vond fortid som blusser opp nå og da..ellers har jeg det fint altså Har verdens herligste sønn og en fantastisk kjæreste, må minne meg selv på de gode tingene noen ganger. Hi Anonymous poster hash: 5e887...328
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Jeg skjønner godt at du blir lei deg. Jeg har det litt på samme måte. Jeg føler jeg stiller opp for alle hele tiden. Skal det arrangeres noe i familien, så er det alltid JEG som må ta inititativ til det. Og jeg gjøre det med glede for jeg synes det er hyggelig. Arrangerer reisebursdagsoveraskelser for flere i familien, og sørger for at de får bursdagsselskap med familien sin til stede. Men ingen gjør det samme for meg. Mannen min fikk en kjempefin gave og ekstra spesiell frokost på sin første farsdag, men i går, på min første morsdag husket han ikke noe. Han ble riktignok veldig lei seg når han skjønte at det faktisk betydde litt for meg, så jeg regner med at han kommer løpende med gave i dag. Men det er ikke gaven som er poenget for meg, det er å bli husket på. At noen tenker på meg innimellom også. Så jeg skjønner godt hvordan du har det. Håper du har en bedre dag i dag, HI. Stor klem! Anonymous poster hash: e21d9...079
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå