Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 For 4 år siden ble jeg sammen med mannen i mitt liv. Vi bodde på forskjellige kanter av landet, men jeg bestemte meg for flytte til han. Vi kjente hverandre en stund før vi offisielt ble sammen. Mens vi "holdt på" (hater det uttrykket) hadde han sex med ei annen jente, og dagen etter kom jeg på besøk til han. Reisen for min del var veldig lang pga avstanden og jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at han hadde noen andre på si i den perioden hvor vi "holdt på". Vi er voksne mennesker begge to. Jeg spurte han i begynnelsen av forholdet om han kun var monogam med meg i "holde på" perioden, og det var han. 1 år senere sa han hva som hadde skjedd dagen før vi ble "offisielt" ble sammen. Jeg ble dypt såret. Jeg ønsket meg en anstendig mann, og følte meg plutselig skitten og ekkel som hadde gått til sengs med han dagen etter, i beste tro. Dette er en jente vi begge har truffet ute på fest og han har til og med introdusert meg for henne, uten at jeg var klar over dette. Hadde han fortalt meg at han hadde ligget med noen i vår "holde på/bli kjent" fase hadde jeg dratt fra han. Men siden han sa det etter et år, valgte jeg å bli. Men kriteriet var at han skulle slutte å ha kontakt med henne. Dette lovet han. I går var jeg på fest. Jeg måtte låne hans mobil siden min var tom for strøm. Jeg måtte inn på min Facebook, men da måtte jeg logge ut av hans. Siden han har den nyeste oppdateringen og ikke jeg, hadde jeg problemer med å finne "logg ut" knappen. Plutselig var jeg på samtalene hans. Og gjett hvem han hadde snakket med. Jeg gikk inn på samtalene og det var bare småsnakk. Men hun spurte hvorfor han plutselig hadde tatt kontakt med henne, og da sa han "lenge siden, thats all". Ble kjempe sint og lei meg når jeg så det. Du kjenner fort igjen en samtale når en mann skriver til deg og du skjønner at det er problemer på hjemmebanen med kjæresten. Tok dette opp med han, og han la seg flat. Hva skal jeg gjøre? Hvordan burde jeg reagere? Er veldig skeptisk til om jeg kan stole på han. I tillegg flytter jeg bort et år i jobbforbindelse mens han blir igjen i samme by, med samme jente. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: b261c...1ab
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Han her hadde jeg ikke stolt på. Når du likevel skal reise ifbm jobb, hadde jeg sagt takk og farvel. Anonymous poster hash: ab8e7...546
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Jeg hadde ikke stolt på han, beklager... Anonymous poster hash: 1beb4...976
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Jeg hadde nok heller ikke greid å stole på ham når han holder på slik :/ Lykke til med ny jobbhverdag Anonymous poster hash: 597c0...a99
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Jeg hadde ikke klart å stole på at han holdt seg unna henne. Ikke når du er så langt vekk. Anonymous poster hash: 28395...1d4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Hadde dessverre ikke stolt på ham 😞 Anonymous poster hash: 5dcdc...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå