Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #26 Skrevet 9. februar 2015 HI her Alt gikk kjempebra, nå ligger vi på barsel og jeg har endelig fått litt mat etter faste i nesten 16 timer. Vakre babyen min sover så søtt ved siden av meg, og kommer med små godlyder innimellom. Verdens skjønneste, selvfølgelig Tusen takk igjen for masse god støtte! Selv om jeg ikke sitter og lakker negler nå, så føler jeg meg veldig bra. Skal snart opp en tur, kryss fingrene! Anonymous poster hash: 6d0f6...4f3 Gratulerer så mye😊 sikker på at du ser bra ut selvom du ikke er sminket og har nylakkerte negler😂 Kos deg masse med den lille😃 Anonymous poster hash: 35bb9...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå