Gå til innhold

KS i morgen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

HI her :)

Alt gikk kjempebra, nå ligger vi på barsel og jeg har endelig fått litt mat etter faste i nesten 16 timer. Vakre babyen min sover så søtt ved siden av meg, og kommer med små godlyder innimellom. Verdens skjønneste, selvfølgelig :)

 

Tusen takk igjen for masse god støtte! Selv om jeg ikke sitter og lakker negler nå, så føler jeg meg veldig bra. Skal snart opp en tur, kryss fingrene!

 

Anonymous poster hash: 6d0f6...4f3

Gratulerer så mye😊 sikker på at du ser bra ut selvom du ikke er sminket og har nylakkerte negler😂

Kos deg masse med den lille😃

 

Anonymous poster hash: 35bb9...ac4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...