Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Gjelder en 9 åring. Anonymous poster hash: 6fbb2...55e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Påpeker at det er frekt å svare slik. Hun stopper som regel da. Anonymous poster hash: 3a344...0f0
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Kommer an på hvilken relasjon vi har og om foreldrene er tilstede. Svarer uansett at jeg synes det er frekt å snakke slik, men om det er noe jeg tar meg nær av har jeg kanskje litt vanskeligere for å si ifra om foreldrene er der. Mitt barn kan bare prøve seg Anonymous poster hash: cfcd9...233
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Kommer an på settingen. Hvis det gjelder mine egne barn ser jeg gjerne stygt på dem, snur uggen til dem og bare går. Det er noe av det værste de vet. Andre barn pleier jeg bare å overse om er frekke. Anonymous poster hash: 3f6f4...423
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Sier at han kan være så prepubertal han bare vil, men å svare frekt til meg kan han bare slutte med med en gang. Eller sa det en gang, og han har ikke svart frekt etterpå! Han er 10. Anonymous poster hash: 98bd3...8f4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Kommer an på settingen. Er det noe de er opprørte for, skuffet over eller lignende (som noe de ikke har fått lov til) sier jeg bare at det er lov å være skuffet/sint/lei seg, men at man likevel kan svare på en ordentlig måte. Stopper det ikke sier jeg bare at jeg ikke gidder å snakke med de før de kan svare på en ordentlig måte. Og så går jeg unna. Er det noen som bare er generelt frekk i munnen, så sier jeg gjerne at man ikke snakker sånn til andre, og at hvis de vil at jeg skal høre etter eller at jeg skal vise en reaksjon så får de snakke på en ordentlig måte. Fortsetter de da så går jeg bare. Blir jeg skikkelig irritert inni meg så har det hendt at jeg har slengt på et litt medfølende smil og et "nei se der, jeg trodde ikke at du kom til å klare det likevel". Men jeg føler det er litt slemt så jeg prøver å holde meg. Det er effektivt da Anonymous poster hash: af8c1...89d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Blir sint. Spiller ingen rolle om det er mitt barn eller nabo-ungen - ungen får så hatten passer. Anonymous poster hash: 13e84...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå