Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Har en toåring som har hatt feber av og på siden fredag. I går. Klaget han over vondt i tissen.. Dvs Han sa det var 'aua' da jeg kom borti ved bleieskift. Den så kanskje litt hoven ut! Bør jeg ringe lege i morgen for å få tatt en titt? Eller skal jeg se an om han fortsatt klager? Anonymous poster hash: c6f6a...37e
Gjest Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Prøv å samle litt urin i en urinprøveboks eller urinpose, slik at de kan sjekke for UVI. Mistenker min har noe liknende, siden han ikke vil ha på bleie og sier au når han tar seg der nede. Har litt med omganssyken og riktig så festlig diare i 4 dager :/
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Det kan jo være UVI da, selv om gutter ikke får sånt så fort. Ville ringt om den ser fortsatt ser hoven ut og/eller om han sier det er vondt igjen. Fikk "akutt" time her til 7 åringen som klagde på vondt i tissen.. han hadde ikke feber, var heller ikke hoven. Anonymous poster hash: ce7c2...0c4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Er nok uvi, da svinger det veldig. Jeg ville tatt med til lege Anonymous poster hash: 547a3...9b9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Har en toåring som har hatt feber av og på siden fredag. I går. Klaget han over vondt i tissen.. Dvs Han sa det var 'aua' da jeg kom borti ved bleieskift. Den så kanskje litt hoven ut! Bør jeg ringe lege i morgen for å få tatt en titt? Eller skal jeg se an om han fortsatt klager? Anonymous poster hash: c6f6a...37e Ja, hvis det hovner og er vondt tyder det på at noe ikke er rett type infeksjon mm så det skader jo ikke å få en lege til å se på det. Jeg er hønemor og ville nok ha kontaktet legen før. Anonymous poster hash: 5c2ef...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå