Gå til innhold

Hva er den kjedeligste jobben du har hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: ead73...a48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaske grendahuset på søndager etter fest. Var 13 år

Skrevet

Vasket på hotell.. Støvsugede trapper i ti etasjer.. Og vasket spy.

Anonymous poster hash: a6e10...528

Skrevet

Vaskehjelp på feriehytter, og leilighetshotell.

Var jo livredd ofte. Mørke forlatte plasser langt oppi fjella :o  At jeg våget!

Skrevet

Jeg har jobbet i hattebutikk.. Ingen kunder, og jeg måtte gå med en hatt på hodet hele dagen 🙈

Anonymous poster hash: b1af6...975

Skrevet

Jeg satt i kassa på Eurospar i to uker. Jeg hatet hvert sekund av det. Hater å sitte stille og vente på at noe skal skje (var nesten ikke kunder)

Anonymous poster hash: 7b2bd...c27
Skrevet

Med fare for å bli gjenkjent: Malte en kortvegg på en brakke i sin tid, for å tjene penger til russebuss. Det ble med den kortveggen. Ferskvaredisken på Meny som en god nummer to. Overføring av gamle, håndskrevne legejournaler til data kommer på tredjeplass.

Skrevet

MCdonalds...blæh

Anonymous poster hash: 1112d...ca0
Skrevet

Assistent på sykehjem..vaktene tok en EVIGHET, særlig A-vaktene. Var glad i de gamle, men fysj for en jobb!

Anonymous poster hash: 78b84...7ab

Skrevet

?

Anonymous poster hash: ead73...a48

Stablet ved en sommer da jeg var 14 på en nabogård... Var 30 grader (føltes sånn) hele sommeren, og haugen med ved ble aldri mindre...

Skrevet

Stuepike. Grøss å gru for en kjedelig jobb

Anonymous poster hash: de69b...dd8
Skrevet

Kassa på Rema. Hjelpe meg så intetsigende.

Hadde også en vaskejobb på en  gammel, liten grendeskole på kveldstid. I kjelleren der hørte jeg ofte lyden av fottrinn og dører som gikk opp og igjen. Gav til slutt opp å lete etter folk, fant jo aldri noen. Den jobben var litt for spennende. :haar:

Skrevet

Kontorfaglærling på en vgs med hovedansvar for busskyss, journalføring og punching av regninger. Det er 2 år av livet mitt jeg aldri får tilbake. Fullstendig bortkastet. Et mirakel jeg besto fagprøva. Burde ha klaget på oppfølgingen men så bare frem til jeg var ferdig. Kontor/resepsjon er virkelig ingenting for meg.

Skrevet

Verdens verste jobb var definitivt på Tine meieriers ostepakkeri i oslo!! Fytti rakkern for en hjernedød jobb!! Stå ved samlebånd hele dagen... Folka der var sørenmeg hjernedød de og! Holdt ut i 3 mnd.

Anonymous poster hash: ac9c4...e9d

Skrevet

Planta grantrær da jeg var 13, en liten plante i hvert sitt hull... DET var kjedelig, det. Har både vært stuepike, stått i oppvasken på restaurant og jobba i campingkiosk uten kunder, men ingenting kommer opp mot treplanting på kjedsomhetsskalaen...

Skrevet

Telefonselger/intervjuer/møtebooker :(

Grusomt!

Skrevet

Jobbe i FSI Brun og blid

Avisbud

Anonymous poster hash: 49340...466

Skrevet

Tlfselger!

Ikke gøy når alle var så sur og frekk mot neg.

Men for all del,jeg blir skikkelig irritert av tlfselgere selv så vet hvor plagsomt det kan være.

Skrevet

Telefonintervjuer -pyton, følte meg som en invaderende parasitt.

Anonymous poster hash: 0d00d...961

Skrevet

Telefonselger, holdt ut i en uke eller to. Ellers kommer kiosk med fastfood og dagsenter for eldre handikappede høyt opp på lista. I sistnevnte jobb var høydepunktet på dagen når maten kom på døra eller når man en heldig gang iblant fikk gå med noen handikappede til gamlehjemmet å spise der. Selvom det samtidig var en pine.

Skrevet

Min første sommerjobb fikk jeg da jeg var 14, og det var å øse båter og kanoer ved et utleiested. 

... Jeg bor i Bergen. 

Anonymous poster hash: ba78d...aba
Skrevet

1881

Anonymous poster hash: b9486...11d

Skrevet

1881

Anonymous poster hash: b9486...11d

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Malte garasjer en sommer da jeg var 15.. Herregud så kjedelig, og jeg har aldri vært så solbrent verken før eller etter ;)

Plukk på lager kommer på en solid andreplass.

Jobbet også i en butikk for åtte år siden, det var ALDRI kunder der, så sier seg selv at da blir dagene lange ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...