Gå til innhold

Ser du ned på meg som jobber i matbutikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i jobben min og det syns. Jeg er alltid blid, hyggelig og serviceinnstilt. Men tross alt dette så føler jeg meg veldig lite verdt i samfunnet. Ja, jeg vet, noen må gjøre disse jobbene også. Men føler mange mister interessen når de finner ut hvor jeg jobber og bare er hu i "kassa på rema". Jeg har ingen ambisjoner om høyere utdanning og trives godt som "maur".

Anonymous poster hash: 47186...0aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke!!

Anonymous poster hash: 66ec5...a8f

Skrevet

Nei, jeg ser opp til alle som jobber. Jeg har aldri hatt en fast jobb.

Anonymous poster hash: 07093...574
Skrevet

Nei, jeg har faktisk hatt våte drømmer om en butikkjobb når jeg sliter med min egen jobb.

Anonymous poster hash: 8e459...a5e

Skrevet

Nei, alle jobber trengs i samfunnet

Anonymous poster hash: 31acc...fb0

Skrevet

Vil alltids være noen som ser ned på meg pga yrket mitt også og dette synes godt da jeg går daglig i uniform. Får både blikk og kommentarer .. Men det velger jeg å overse. Dette er valget jeg har tatt og det er jeg stolt av!

Nei? Å jobbe på feks Rimi eller Coop gjør ikke at eg ser ned på deg ..

Anonymous poster hash: 1954e...0c7

Skrevet

Jeg er veldig glad i jobben min og det syns. Jeg er alltid blid, hyggelig og serviceinnstilt. Men tross alt dette så føler jeg meg veldig lite verdt i samfunnet. Ja, jeg vet, noen må gjøre disse jobbene også. Men føler mange mister interessen når de finner ut hvor jeg jobber og bare er hu i "kassa på rema". Jeg har ingen ambisjoner om høyere utdanning og trives godt som "maur".

Anonymous poster hash: 47186...0aa

Selvfølgelig ikke. Ser du ned på meg som i følge en del har gått på klovneskolen for å kunne jobbe i barnehage?

Anonymous poster hash: bc0a7...c8a

Skrevet

Nei! Jeg setter altfor stor pris på de flinke som jobber på Rema til det :) JEg er der ofte og trenger dem!

Anonymous poster hash: e9289...835
Skrevet

Nei, jeg beundrer dere jobben innimellom!

Skrevet

Nei, jeg tenker svært sjeldent over hva folk jobber med. Ser dere (i matbutikk) ned på meg om jeg kommer et par-tre ganger i uken og handler omtrent det samme hver gang? :sikle:

Anonymous poster hash: 8fe5b...6cb
Skrevet

Nei, har full respekt for alle som jobber uansett yrke. Alle jobber er viktige i samfunnet. Derimot ser jeg ned på en del som naver som jeg vet kunne jobbet.

Anonymous poster hash: c3e5e...905

Skrevet

Nei, det ville bety å se ned på meg selv i samme slengen ;) Og jeg vet jeg er flink, bevisst og serviceinnstilt. Liker jobben min veldig godt, og trives godt med gode kolleger og et sosialt arbeidsmiljø, og ikke minst med en god sjef som ser de ansatte og våre styrker. 

Selv om jeg er bare "kassadame" eller "butikkansatt" eller som noen sier "du der", så trives jeg med det jeg gjør :) Andre får synes hva de vil!

Anonymous poster hash: a4d55...1eb
Skrevet

Nei, bare hvis når du sitter i kassen og da kun fordi du sitter og jeg står.

På de matbutikkene jeg handler på er det positive, glade, hjelpsomme og dyktige mennesker som jobber blir som regel i godt humør av en handletur!

Anonymous poster hash: b334a...20c

Skrevet

Nei, jeg tenker svært sjeldent over hva folk jobber med. Ser dere (i matbutikk) ned på meg om jeg kommer et par-tre ganger i uken og handler omtrent det samme hver gang? :sikle:

Anonymous poster hash: 8fe5b...6cb

Hehe jeg lurer og litt på hva de tenker om meg... Som kjøper godteri .,, på en tirsdag !

Anonymous poster hash: 1954e...0c7

Skrevet

Nei! Jeg setter altfor stor pris på de flinke som jobber på Rema til det :) JEg er der ofte og trenger dem!

Anonymous poster hash: e9289...835

Haha her er det ikke så mange flinke på Rema, mest subbende ungdommer som trekker på skuldrene hvis du spør om noe eller later som de ikke ser deg. :P Så jeg setter veldig stor pris på de som faktisk trives med å jobbe i butikk og blir der til de rekker å bli flinke. ;)

Anonymous poster hash: 07093...574

Skrevet

Ser ikke ned på.

Men jeg undrer meg over at folk ikke prioriterer høyere utdannelse.. Kun fordi jeg er opptatt av at dette er viktig. Men å se ned på noen ville vært tullete. Vi trenger folk i alle slags jobber!

Anonymous poster hash: d5f03...09d

Skrevet

Nei! Jeg synes det er veldig viktig at noen tar slike jobber. Vi trenger alle typer mennesker! :)

Anonymous poster hash: 3f20c...958

Skrevet

Ser ikke ned på.

Men jeg undrer meg over at folk ikke prioriterer høyere utdannelse.. Kun fordi jeg er opptatt av at dette er viktig. Men å se ned på noen ville vært tullete. Vi trenger folk i alle slags jobber!

Anonymous poster hash: d5f03...09d

Hvorfor er det rart at hun prioriterer vekk høyere utdanning? Hun sier jo selv at hun ikke har noe interesse av det, så hvorfor skulle hun ta høyere utdanning da?

Synes du det er rart at en som ønsker å jobbe som frisør, kokk eller elektriker ikke tar høyere utdanning også?

Anonymous poster hash: f0be1...2bb

Skrevet

Nei!

Jeg synes det er kjipt med folk som ikke gjør jobben sin, uansett om de er direktører eller renholdspersonale eller..hva som helst. Flinke folk som gjør jobben sin skikkelig ser jeg ikke ned på.

Anonymous poster hash: 4424f...e5c
Skrevet

Nei, selvfølgelig ser jeg ikke ned på deg.

Anonymous poster hash: 62e62...919

Skrevet

Jeg jobber selv i matvare butikk og jeg skjønner veldig godt hva du mener hi.

Jeg trives også veldig godt i jobben min. Jeg har kjekke kolleger, mange hyggelige kunder og en travel og kjekke arbeidsoppgaver. Jeg trives veldig godt. Dessuten er ikke lønnen så aller verst heller. Jeg har full annsinitet og jeg har funnet ut at jeg tjener mer eller like mye som en sykepleier eller førskolelærer :D

Anonymous poster hash: cc972...663
Skrevet

Nei, men jeg hadde aldri orket selv!

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. På min lokale Rema-butikk jobber mange voksne og hyggelige folk som jeg er på hils med. Butikken er ryddig og vareutvalget bra, og da tenker jeg på at de gjør en god jobb med kunden i fokus. Ser forøvrig sjelden ned på andre, men noen fordommer har vi vel alle...

Anonymous poster hash: 5465e...5a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...