Gå til innhold

Dere slankere. Har dere en dag i uka dere koser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 76477...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig gitt meg selv ganske frie tøyler både lørdager og søndager.

Har som mål å gå ned fra 72 kg til ca 65 kg. Begynte etter nyttår, og veier nå 69/70.

Tar det med ro, haster ikke, og er langt ifra nazi i helgene. Men har temmelig strenge tøyler alle hverdager da, både på trening og kosthold.

Anonymous poster hash: 34529...b44

Skrevet

Ja, jeg tenkte jeg skulle ha det.. men det går like galt hver eneste gang, så nå har jeg vel ikke annet valg enn å holde meg til planen hver dag, heeele uken :P

Anonymous poster hash: 38f1c...7b4
Skrevet

Lørdager er målet bare å gå i balanse, ikke å gå ned i vekt. Da kan jeg altså spise mer enn de andre dagene. Hjelper meg å ha en dag der jeg teoretisk sett kan spise 700 kcal mer enn andre dager. Da kan jeg legge kaloritunge middager til den dagen, eller noe "snacksaktig" med litt med kalorier enn vanlig.

Funker bra for meg. Minus 35,1 kg på 13 mnd. :)

Anonymous poster hash: cd562...feb

Skrevet

Ja, med god samvittighet😊 Men så trener jeg også minst én gang i helgen også, da. Jeg kommer aldri til å slutte å kose meg i helgene, men er mer bevisst. Kjøper ikke inn like mye som før, men nyter en sjokolade og litt chips både en og to dager. Jeg har forøvrig gått ned 15 kg (fra 93 til 77).

Anonymous poster hash: ae1fe...721

Skrevet

Ja, med god samvittighet😊 Men så trener jeg også minst én gang i helgen også, da. Jeg kommer aldri til å slutte å kose meg i helgene, men er mer bevisst. Kjøper ikke inn like mye som før, men nyter en sjokolade og litt chips både en og to dager. Jeg har forøvrig gått ned 15 kg (fra 93 til 77).

Anonymous poster hash: ae1fe...721

Jeg vil også!! Du er flink! Hva spiser du, og hvor mye?

Anonymous poster hash: 44336...ba5

Skrevet

Ja, ellers ville jeg sprukket, må ha noe å se frem til. Dessuten tror jeg det vil være lettere å holde vekta etter endt slanking om jeg maks går ned 1 kg i uka, og gjør meg ikke mye så lenge jeg går ned mer enn 0,5 i uka, for da vil det være enklere å holde vekta senere. Tenker at jeg har gjort en livsstilsendring, og da må jeg ikke være for streng. Går jo ned og ikke opp, så er fornøyd. Anbefaler deg å lese Berit Nordstrand for normal kost og ikke en slankekur

Anonymous poster hash: 59052...48e
Skrevet

Jeg sparer inn kalorier i løpet av uken for å kose meg litt på lørdag. Spiser da god middag og gjerne en sjokolade og litt potetgull, evnt is eller kake.. ligger på ca 1500 kcal pr dag (utenom lørdag) og trener to dager i uken. Går ned mellom en halv og en kg pr uke..

Anonymous poster hash: ec90c...058

Skrevet

Ja, ellers hadde jeg aldri giddet.

Er avhengig av sjokolade og må ha den ene dagen å se frem til.

F.eks denne helga kjøpte jeg en vanlig Stratos p(42 g) på fredag, og spiste nesten en pose med den Kims 60% havre i går (skulle stoppa etter halve, ble kvalm) samt et kakestykke i bursdag. I dag har jeg spist kvota mi på 1500 kcal, og det går veldig fint. Har grillet ute i dag, pølser og pinnebrød med varm Fun light saft:) Deilig!

Anonymous poster hash: 67c88...233

Skrevet

Jeg slapper litt av i helgene, men jeg tar heller ikke helt av. Min måte å gå ned i vekt er å telle kalorier. Jeg ligger på ca 1500 kcal om dagen. Da spiser jeg sunt og variert. Derfor velger jeg nesten hver dag å erstatte kveldsmaten med 100 g yoghurt is. Jeg veier isen og går aldri utover den. Så jeg koser meg hver dag jeg :) Har gått ned fra 83 til 69 kg siden september. Har bare 3 kg igjen til der jeg ønsker. Dette fungerer for meg, men kanskje ikke for mange andre.

Lykke til til deg i allefall :) Bare husk at du skal ha det bra både under og etter slankekuren.

Anonymous poster hash: ffb58...a0d

Skrevet

Nei. Min form for utskeielser er at jeg spiser det jeg får servert borte i ny og ne. Selvfølgelig i moderate mengder. Har gått ned over 8 kg siden jul og det kommer ikke av seg selv for min del, så jeg må ha rutiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...