Gå til innhold

UVI.. Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er borte lenge om gangen på grunn av jobb. Før han dro for litt over en måned siden hadde vi sex og jeg endte opp med urinveisinfeksjon. Han kom hjem for et par dager siden og vi hadde da sex og jeg endte opp med ny urinveisinfeksjon. Tåler jeg plutselig ikke penisen hans eller hva?

Anonymous poster hash: 28536...a1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min er borte lenge om gangen på grunn av jobb. Før han dro for litt over en måned siden hadde vi sex og jeg endte opp med urinveisinfeksjon. Han kom hjem for et par dager siden og vi hadde da sex og jeg endte opp med ny urinveisinfeksjon. Tåler jeg plutselig ikke penisen hans eller hva?

Anonymous poster hash: 28536...a1d

Hehe joda, men uvi kommer fra bakterier i dine urinveier og om du sender den til dyrkning og får svar at det er f.eks e Coli bakterier, kommer det av at du tørker deg feil da det er avførings bakteriene dine ;)

Så ikke skyld på gubben din ;)

Anonymous poster hash: e5c1f...71f

Skrevet

Han pakker tarmbakterier oppi utstyret ditt med den. Tiss en skvett etter sexen.

Anonymous poster hash: b1dd5...3cf

Skrevet

Kjæresten min er borte lenge om gangen på grunn av jobb. Før han dro for litt over en måned siden hadde vi sex og jeg endte opp med urinveisinfeksjon. Han kom hjem for et par dager siden og vi hadde da sex og jeg endte opp med ny urinveisinfeksjon. Tåler jeg plutselig ikke penisen hans eller hva?Anonymous poster hash: 28536...a1d

Hehe joda, men uvi kommer fra bakterier i dine urinveier og om du sender den til dyrkning og får svar at det er f.eks e Coli bakterier, kommer det av at du tørker deg feil da det er avførings bakteriene dine ;)

Så ikke skyld på gubben din ;)Anonymous poster hash: e5c1f...71f

Så alle som har uvi forårsaket av E.coli tørker seg feil vei? Stemmer ikke helt det nei, ikke vær så bastant i påstandene dine.

Dersom du opplever å få uvi etter samleie flere ganger, kan det være lurt å drikke litt før dere setter i gang slik at du har noe å tisse ut etter samleiet. Dager du skylt bort eventuelle bakterier på vei opp urinrøret. Du kan også forsøke p ta tranebærkapsler forebyggende. Jeg lærte at uvi etter samleie også kalleshoneymoon cystitt, så helt uvanlig er det ikke. Og jo- du tåler fortsatt mannen din :)

Anonymous poster hash: a353c...9cc

Skrevet

Husk å tisse innen 15 min etter samleie

Anonymous poster hash: 95cf7...322

Skrevet

Jeg sliter også med det samme etter fødsel med nr.1 hvor JM brukte 1rør for å få tømt urinen min. Siden den tid får jeg titt og ofte UVI. Det som hjelper en del er å tisse og ta en snar dusj etter kosen. Får du UVI, ta heller C vitamin tabletter. Syns det funker mye bedre enn å drikke juice, tranebær kapsler og andre kjærringråd.

Anonymous poster hash: 5da7d...8b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...