Gå til innhold

Skjønner INGEN TING!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en tråd her ang det å bli singel og Aldri finne ny mann. Og en tråd om ensomme alenemødre. Alenemødretråden: jeg savner en mann, jeg er ensom osv. Eden andre tråden: ååå, det er så deilig å være alene og jeg skal aldri igjen bo med en mann.

 

Hvem er det som lyver ??????? :P

 

Anonymous poster hash: d7165...b6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet, smaken er som baken; delt.

Skrevet

...eh... d finnes folk av alle slag kanskje... :P

 

Anonymous poster hash: d86ca...801

Skrevet

Noen er nysingle, og noen har vært alene lenge?

 

Anonymous poster hash: 4e3ca...baa

Skrevet

Tror det er mange forskjellige som har svart på disse trådene, og som du kan se finnes det ingen fasit. For å oppsummere mine bidrag i disse trådene, en av trådene har jeg trolig selv startet;

 

Jeg vil aldri mer ha en kjæreste, og ja, det er et ensomt liv hvor venninner avlyser avtaler på meget kort varsel og jeg blir sittende alene kveld etter kveld. Men likevel, aldri mer en mann.

 

Anonymous poster hash: c8e15...9dc

Skrevet

Det er ikke de samme som svarer på alle trådene.

 

Skjønner du det bedre nå?

Skrevet

Tror det er mange forskjellige som har svart på disse trådene, og som du kan se finnes det ingen fasit. For å oppsummere mine bidrag i disse trådene, en av trådene har jeg trolig selv startet;

 

Jeg vil aldri mer ha en kjæreste, og ja, det er et ensomt liv hvor venninner avlyser avtaler på meget kort varsel og jeg blir sittende alene kveld etter kveld. Men likevel, aldri mer en mann.

 

Anonymous poster hash: c8e15...9dc

Skjønte det litt bedre nå. Takk :)

 

Anonymous poster hash: d7165...b6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...