Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Var en tråd her ang det å bli singel og Aldri finne ny mann. Og en tråd om ensomme alenemødre. Alenemødretråden: jeg savner en mann, jeg er ensom osv. Eden andre tråden: ååå, det er så deilig å være alene og jeg skal aldri igjen bo med en mann. Hvem er det som lyver ??????? Anonymous poster hash: d7165...b6a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 ...eh... d finnes folk av alle slag kanskje... Anonymous poster hash: d86ca...801
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Noen er nysingle, og noen har vært alene lenge? Anonymous poster hash: 4e3ca...baa
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Tror det er mange forskjellige som har svart på disse trådene, og som du kan se finnes det ingen fasit. For å oppsummere mine bidrag i disse trådene, en av trådene har jeg trolig selv startet; Jeg vil aldri mer ha en kjæreste, og ja, det er et ensomt liv hvor venninner avlyser avtaler på meget kort varsel og jeg blir sittende alene kveld etter kveld. Men likevel, aldri mer en mann. Anonymous poster hash: c8e15...9dc
*Miss Marple* Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Det er ikke de samme som svarer på alle trådene. Skjønner du det bedre nå?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Tror det er mange forskjellige som har svart på disse trådene, og som du kan se finnes det ingen fasit. For å oppsummere mine bidrag i disse trådene, en av trådene har jeg trolig selv startet; Jeg vil aldri mer ha en kjæreste, og ja, det er et ensomt liv hvor venninner avlyser avtaler på meget kort varsel og jeg blir sittende alene kveld etter kveld. Men likevel, aldri mer en mann. Anonymous poster hash: c8e15...9dc Skjønte det litt bedre nå. Takk Anonymous poster hash: d7165...b6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå