Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 ? Anonymous poster hash: 8edd8...ef4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Jeg liker det, og kunne faktisk ha vurdert det hvis jeg skulle hatt flere barn. Liker det også best med 't'☺ Anonymous poster hash: 6d98b...693
FML Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Synes det er finere å skrive det: Mads Evt Maths
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Fint:) men synes Mads ser bedre ut.. Anonymous poster hash: bfa01...06c
☆☆☆ Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Fint med t. Med d blir det ikkje like fint, likar det best uttalt med t.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Skikkelig stygt. "MATTS", liksom.. Høres ut som et verktøy.. Anonymous poster hash: 76c56...193
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Intetsigende og oppbrukt. Anonymous poster hash: 3e330...703
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Syns det er helt greit? Men med t, så ser det "feil" ut for min del. Ville ikke valgt navnet selv da. Anonymous poster hash: f950f...75a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Intetsigende og oppbrukt. Anonymous poster hash: 3e330...703 Nevn noen navn som ikke er oppbrukt og heller ikke oppkonstruerte? Anonymous poster hash: caea2...de8
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #12 Skrevet 8. februar 2015 Fint! Anonymous poster hash: 17436...4b2
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #13 Skrevet 8. februar 2015 Jeg elsker d navnet, men Samboern var ikke enig. Så vi gikk for Maks. Anonymous poster hash: eb547...ddc
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #14 Skrevet 8. februar 2015 Jeg elsker navnet Mats ! Absolutt finest med T .... Anonymous poster hash: 7585e...867
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #15 Skrevet 8. februar 2015 Synes det er kjempefint! Finest med T. Anonymous poster hash: b5fe5...894
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #16 Skrevet 8. februar 2015 Synes det er finere å skrive det: Mads Evt Maths Maths? Liker forøvrig Mats veldig godt Anonymous poster hash: cf05e...cfd
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #17 Skrevet 9. februar 2015 Fint, men ville skrevet Mads Anonymous poster hash: e07f2...54d
Fandens Oldemor Skrevet 9. februar 2015 #18 Skrevet 9. februar 2015 Liker Mads! Men så liker jeg alt som kan minne om Danmark på noe slags nivå.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #19 Skrevet 9. februar 2015 Har selv en Mads💕 Så liker navnet veldig godt☺ Anonymous poster hash: 3e747...bcd
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #20 Skrevet 9. februar 2015 Synes det er finere å skrive det: Mads Evt Maths Maths?? Really? Anonymous poster hash: d84c7...d02
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #21 Skrevet 9. februar 2015 Synes det er finere å skrive det: Mads Evt Maths Maths?? Really? Anonymous poster hash: d84c7...d02 Ble postet før jeg ble ferdig. Ser for meg når Maths drar til England, USA eller et annet engelsktalende land første gang og skal presentere seg. "Hei, jeg heter Matematikk" liksom. Anonymous poster hash: d84c7...d02
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #22 Skrevet 9. februar 2015 Mats er flott! Og hvorfor skrive Mads når navnet uttales Mats? Et navn som burde vært mer brukt! Anonymous poster hash: d7fce...67c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #23 Skrevet 9. februar 2015 Stygt. Anonymous poster hash: 960fd...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå