Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Mats?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonymous poster hash: 8edd8...ef4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det, og kunne faktisk ha vurdert det hvis jeg skulle hatt flere barn. Liker det også best med 't'☺

 

Anonymous poster hash: 6d98b...693

Skrevet

Fint:) men synes Mads ser bedre ut..

 

Anonymous poster hash: bfa01...06c

Skrevet

Fint med t. Med d blir det ikkje like fint, likar det best uttalt med t.

Skrevet

Skikkelig stygt. "MATTS", liksom.. Høres ut som et verktøy..

 

Anonymous poster hash: 76c56...193

Skrevet

Intetsigende og oppbrukt.

 

Anonymous poster hash: 3e330...703

Skrevet

Synes det er kjempefint 👍👍

Skrevet

Syns det er helt greit? Men med t, så ser det "feil" ut for min del. Ville ikke valgt navnet selv da.

 

Anonymous poster hash: f950f...75a

Skrevet

Intetsigende og oppbrukt.

 

Anonymous poster hash: 3e330...703

Nevn noen navn som ikke er oppbrukt og heller ikke oppkonstruerte?

 

Anonymous poster hash: caea2...de8

Skrevet

Fint!

 

Anonymous poster hash: 17436...4b2

Skrevet

Jeg elsker d navnet, men Samboern var ikke enig. Så vi gikk for Maks. :)

 

Anonymous poster hash: eb547...ddc

Skrevet

Jeg elsker navnet Mats ! Absolutt finest med T ....

 

Anonymous poster hash: 7585e...867

Skrevet

Synes det er kjempefint! Finest med T. :)



Anonymous poster hash: b5fe5...894
Skrevet

Synes det er finere å skrive det: Mads Evt Maths

 

Maths? 

 

Liker forøvrig Mats veldig godt :) 

 

Anonymous poster hash: cf05e...cfd

Skrevet

Fint, men ville skrevet Mads :)

 

Anonymous poster hash: e07f2...54d

Skrevet

Liker Mads! :) Men så liker jeg alt som kan minne om Danmark på noe slags nivå.

Skrevet

Har selv en Mads💕 Så liker navnet veldig godt☺

 

Anonymous poster hash: 3e747...bcd

Skrevet

Synes det er finere å skrive det: Mads Evt Maths

 

 

Maths?? Really?  :ler:

 

Anonymous poster hash: d84c7...d02

Skrevet

 

Synes det er finere å skrive det: Mads Evt Maths

 

 

Maths?? Really?  :ler:

 

Anonymous poster hash: d84c7...d02

 

 

Ble postet før jeg ble ferdig. 

 

Ser for meg når Maths drar til England, USA eller et annet engelsktalende land første gang og skal presentere seg. "Hei, jeg heter Matematikk" liksom. 

 

Anonymous poster hash: d84c7...d02

Skrevet

Mats er flott! Og hvorfor skrive Mads når navnet uttales Mats? Et navn som burde vært mer brukt!

 

Anonymous poster hash: d7fce...67c

Skrevet

Stygt.

 

Anonymous poster hash: 960fd...166

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...