Gå til innhold

Hva gjør deg flau?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke disse situasjonene :

-å bli spandert på synes jeg er flaut

-å sove med en mann (er singel) er ille da jeg er livredd for å ligge å prompe under dyna !!

-vise meg naken rett opp og ned i fullt lys for en mann

-hvis det plutselig handler om meg så jeg får all fokus i en stor samling

-å stå i heis med fremmede

Anonymous poster hash: eeeef...110

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å møte noen jeg kjenner mens jeg er sammen med andre jeg kjenner uten at de kjenner hverandre. Da blir det mye "ansvar" og fokus på meg

Anonymous poster hash: fc996...c48
Skrevet

Liker heller ikke å bli spandert på.

- komplimenter av ulik slag

- åpne gaver foran giver (jeg blir alltid glad for alt jeg får, men synes det er så flaue situasjoner og vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg)

Anonymous poster hash: ba792...ee8

Skrevet

Liker heller ikke å bli spandert på.

- komplimenter av ulik slag

- åpne gaver foran giver (jeg blir alltid glad for alt jeg får, men synes det er så flaue situasjoner og vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg)

Anonymous poster hash: ba792...ee8

Haha ja! Den glemte jeg! Det siste du skrev er faktisk en grunn til at jeg hater gaver !!! Vil heller IKKE ha gaver enn å måtte åpne foran giver !! Huff a meg, kleint ansikt uansett om jeg BLIR glad! Er bare så vanskelig å vite hvordan man skal reagere for å ikke over eller underdrive

Skrevet

Komplimenter om utseende, særlig nå når jeg har gått ned mye i vekt. Er ikke komfortabel med at folk kommenterer kroppen min.

Blir også flau av folk som R. Heitmann. Flau på deres vegne, av alt fra oransje hud, silikon de luxe, og rett og slett hele fremtoningen.

Anonymous poster hash: dc278...ad7

Skrevet

- åpne gaver for giver

- Snakke foran mange folk, ( går på skole så blir tvunget en del til det)  da får jeg jerneteppe å husker ingenting av det kunne før jeg sto foran alle.Begynner også å snakke veldig mye feil og blir rød i fjeset.

- å si til kjæresten at vi ikke kan ha sex pga jeg har mensen,er kjempe flaut å si.Må nesten si hvofor jeg ikke vil,for hvis ikke så tar han det som avvising.

- Kjøpe kondom! Hadde nok blitt rød som en tomat  fjeset om jeg skulle kjøpe det, å det var folk bak meg i køen.

- kjøpe vibrator er også veldig flaut! 

Anonymous poster hash: 04226...239
Skrevet

Jeg er ofte flau over mannen som er blitt litt rasistisk. Hater det og skammer meg over denne 'egenskapen' hans.

Jeg synes det er kjempeflaut om jeg slipper en når det er folk rundt meg, eller kommer folk rett etterpå. De lydløse er jo som regel langt fra luktløse i tillegg..

Det er kjempeflaut å bæsje på do andre steder enn hjemme, og i campingvogna. Det går greit på hotell, har måtte venne meg til det. Prøver så godt jeg kan å unngå det hos andre folk.

Det er flaut å handle på matbutikken for type 2000 kr noen dager før jul, og å komme tilbake dagen etter for å handle det du glemte.

Jeg synes det er drittflaut å falle på isen! Eller å nesten falle også.

Jeg synes faktisk også det er flaut om jeg får besøk og det ikke er rent 'nok' hjemme og om jeg lager mat og det ikke blir helt godt.

Skrevet

Idol, X-factor, osv, men bare på norsk. Norske underholdningsprogrammer er ekstremt flaue å se på.

Anonymous poster hash: 22f25...640
Skrevet

Jeg er ofte flau over mannen som er blitt litt rasistisk. Hater det og skammer meg over denne 'egenskapen' hans.

Jeg synes det er kjempeflaut om jeg slipper en når det er folk rundt meg, eller kommer folk rett etterpå. De lydløse er jo som regel langt fra luktløse i tillegg..

Det er kjempeflaut å bæsje på do andre steder enn hjemme, og i campingvogna. Det går greit på hotell, har måtte venne meg til det. Prøver så godt jeg kan å unngå det hos andre folk.

Det er flaut å handle på matbutikken for type 2000 kr noen dager før jul, og å komme tilbake dagen etter for å handle det du glemte.

Jeg synes faktisk også det er flaut om jeg får besøk og det ikke er rent 'nok' hjemme og om jeg lager mat og det ikke blir helt godt.

Signerer 100% den med å bæsje på do andre steder. Hater å være en helg hos andre folk når jeg må.. Tar det ifm dusj hvis mulig ! Er flaut å bæsje hjemme hos meg selv også hvis jeg har besøk.. (Bare ett bad)..

Skrevet

Det er flaut å handle på matbutikken for type 2000 kr noen dager før jul, og å komme tilbake dagen etter for å handle det du glemte.

Signerer 100% den med å bæsje på do andre steder. Hater å være en helg hos andre folk når jeg må.. Tar det ifm dusj hvis mulig ! Er flaut å bæsje hjemme hos meg selv også hvis jeg har besøk.. (Bare ett bad)..

Ja det er like fælt. Bæsje mens besøket sitter i stua og venter. Hva annet gjør man på badet mens man har besøk liksom?? Haha huff ja det er veldig flaut! Men om jeg har besøk som antagelig har vært på do så tenker jeg jo bare, jaja må man så må man..

Skrevet

At jeg har mørke, tjukke hår på lårene...:/

Å synge foran andre.

Å komme inn i en forsamling og få alle øyne rettet mot meg.

Å ta feil.

Anonymous poster hash: 9b5ef...e93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...