Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Har fått med meg at serien Downtown Abby skal være bra, holder på å se første episode og herregud så kjedelig. Oppskrytt serie? Er det kun drama? Anonymous poster hash: 6fa78...fc8
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Har fått med meg at serien Downtown Abby skal være bra, holder på å se første episode og herregud så kjedelig. Oppskrytt serie? Er det kun drama? Anonymous poster hash: 6fa78...fc8 Den er fantastisk! Drama ja, men blir veldig spennende etterhvert;) Anonymous poster hash: 991b1...816
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Har fått med meg at serien Downtown Abby skal være bra, holder på å se første episode og herregud så kjedelig. Oppskrytt serie? Er det kun drama?Anonymous poster hash: 6fa78...fc8 Den er fantastisk! Drama ja, men blir veldig spennende etterhvert;) Anonymous poster hash: 991b1...816 Mannen spurte nettopp "er det bra?", ergo han følger ikke med lenger Anonymous poster hash: 6fa78...fc8
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Det er jo ikke en actionserie, det er et kostymedrama Smak og behag! Jeg har sett noen sesonger og synes det var fint tidsfordriv, men så er jeg veldig glad i historiske romaner og da Anonymous poster hash: 22cb2...4b6
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Det heter ikke downtown!!! Anonymous poster hash: 5cd91...675
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 ELSKER serien! Men ser jo at den kanskje ikke er for alle... Historisk kostymedrama er midt i blinken for meg! Anonymous poster hash: 77f78...be1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Min virkelige serie-favoritt! Elsker britiske kostymedramaer. Anonymous poster hash: cc1b0...0aa
Mia_73 Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Elsker Downton Abbey. Har veldig sansen for sånn upper class drama. Rent og pent, ikke banning, sex, vold. Figurene har tid å utvikle seg og selv de slemme har lyse sider og vice versa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå