Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Vasker dere alle nye klær utenom ytterklær en gang før de brukes med tanke på kjemikalier? Anonymous poster hash: 9807a...b6b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Nei, ikke til meg selv. Til ungene vasker jeg det som regel alltid før bruk. I noen få tilfeller har jeg droppet å vaske f.eks en bukse om jeg vet at det skal være strømpebukse under nå på vinteren. Klær inn mot huden vaskes alltid før bruk. Sengetøy og håndklær 2 ganger. Et av barna har sensitiv hud så tar ingen sjanser. Anonymous poster hash: 2804e...a0d
Keiserpingvin Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Ja, unntatt klær fra f.eks nøstebarn. Mer nøye på det til barna enn meg selv.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Kommer litt an på hvilket plagg, men stort sett ja. Ikke bare med tanke på kjemikalier, men også med tanke på at folk som prøver klærne i butikken ikke alltid er nydusjet(dvs ikke har dusjet på en stund) Jobber i klesbutikk og har kjent nok av diverse kroppslukter fra prøverom til at jeg tenker meg om både en og to ganger når jeg vurderer å ta i bruk et uvasket plagg. Ender stort sett med at jeg vasker det først, Og hvis ikke, så er det fordi jeg har kjøpt plagget før vi har rukket å få det ut i butikk. Anonymous poster hash: 1a0de...bee
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Det eneste jeg vasker før bruk er sengetøy 😊
Septembermirakel❤️ Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Det er skikkelig ekkelt å ikke vaske nytt tøy før bruk! Skjønner meg fortsatt ikke på de som ikke gjør det, æsj
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Vasker alt som ikke er ytterklær. Hater lukten av nye klær. Anonymous poster hash: e08f5...d5c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Jeg gjør det ikke. Jeg burde det sikkert, men det blir ikke til det. Kjøper ikke ofte nye klær da, så så veldig ofte blir det ikke at vi får nye klær inn til kroppen. Anonymous poster hash: 8b8c2...3e5
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Ja, selvfølgelig. Noe annet er jo direkte grisete. Anonymous poster hash: 1d4c4...8e3
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Nei, ytterst sjelden. Gjorde det da barna var babyer, men ikke nå lenger. Vasker sengetøy og håndklær alltid før bruk. Anonymous poster hash: 9c043...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå