Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Jeg ble vekket med frokost på senga og fire flotte gaver, to av dem har jeg ønsket meg lenge. Etter frokost ble jeg sendt på spa, da jeg kom hjem hadde mannen og barna shinet hele huset og nå lager de yndlingsmaten min fordi jeg fortjener det😍😘 Andre som har blitt skikkelig skjemt bort i dag? Anonymous poster hash: 12715...0c9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Troll Anonymous poster hash: 8c462...d96
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Troll Anonymous poster hash: 8c462...d96 ?? Nei, dette har faktisk skjedd. Min mann og barn er veldig flinke til å vise at de setter pris på meg. Gjør ikke din familie det med deg siden du reagerer sånn?? Anonymous poster hash: 12715...0c9
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 (endret) Troll Anonymous poster hash: 8c462...d96 Trist at kvinner generelt blir så lite satt pris på av sine nære og kjære at man automatisk tenker at dette er løgn.. Hi- så utrolig deilig! Pittelitt sjalu kjenner jeg! Endret 8. februar 2015 av Syltebærtyttetøy
Gjest Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Hvorfor skal hun være troll? Trodde slikt var vanlig jeg? Hehe bare tuller her jeg sitter. Men når de edste barna mine var små, så fikk jeg faktisk samme behandling av faren deres Pluss noe gull & glitter til å pynte meg med og tegninger fra barna. I år fikk jeg ikke noe av mann, siden han heller ikke er hjemme. Og av barna fikk jeg blomster og kake.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Fikk ikke en dritt! Anonymous poster hash: 138c6...dd3
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Jenta mi på 7 kom med en konvolutt med masse "penger" i papir , 10kr,20kr,30kr, hundre lapper -600lapper 😂 alle var gavekort på klemmer og ekstra lange klemmer av henne samt et kjempefint kort hvor det står elsker deg mammaen min kunne ikke fått noe bedre gave!! ❤ Er alenemor Anonymous poster hash: 28371...d99
Elsker livet Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Hørtes fantastisk ut (bortsett fra dette med spa). Her har jeg fått kort og noen hjemmelagde gaver av barna. Jeg har sovet lenge som jeg pleier i helgene. Mannen har hatt barna med på skitur, og jeg fikk være hjemme, noe jeg setter veldig pris på. Den tide nyttet jeg til å lage middag og gjøre husarbeid.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Kakestykke og gave på senga av minsten. Liten feiring hos mine foreldre før duppen. :-) Anonymous poster hash: cb490...02b
FML Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Stakkars deg! Tenk å leve i en slik fantasiverden!! Psykiatrisk neste
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Jenta mi på 7 kom med en konvolutt med masse "penger" i papir , 10kr,20kr,30kr, hundre lapper -600lapper 😂 alle var gavekort på klemmer og ekstra lange klemmer av henne samt et kjempefint kort hvor det står elsker deg mammaen min kunne ikke fått noe bedre gave!! ❤ Er alenemor Anonymous poster hash: 28371...d99 Så koselig! Slik en morsdagsgave skal være.. hadde jeg satt pris på! Anonymous poster hash: 0903a...9f9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #12 Skrevet 8. februar 2015 Stakkars deg! Tenk å leve i en slik fantasiverden!! Psykiatrisk neste ???? Hvorfor i alle verden skal jeg på psykiatrisk? For at min mann tar med barna på handletur før morsdagen å kjøper gaver til meg? Ser at mannen er et unikum😘 Anonymous poster hash: 12715...0c9
*Miss Marple* Skrevet 8. februar 2015 #13 Skrevet 8. februar 2015 Stakkars deg! Tenk å leve i en slik fantasiverden!! Psykiatrisk neste Seriøst?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #14 Skrevet 8. februar 2015 Jeg har også hatt en fantastisk dag😍Ble vekket kl 8 med frokost på sengen. Fikk kort fra barna med en gåte. Når jeg hadde løst gåten så fant jeg ut at jeg måtte stå utenfor huset vårt. Det stod det en helt splitter ny bil til meg😃😃 etter en liten halv time kom det en limosin og hentet oss. Vi kjørte til flyplassen og tok fly til Paris 😍😍 når vi landet bar det rett til 7 stjernes hotell hvor jeg har gått på spa, fått massasje, manikyr og pedikyr. Så var det deilig sen lunsj med mann i barn. Så fikk jeg bankkortet til mannen med beskjed om å bruke opp alt sammen (200 000kr) har shoppet klær, vesker, sko, sminke, kroppspleieprodukter og smykker. Om en time skal vi spise middag i Eifeltårnet😍 Anonymous poster hash: f7722...fed
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #15 Skrevet 8. februar 2015 Helt sikker vel fortjent hørtes deilig ut. Jeg fikk sove utpå i dag- fra 0450 til 0600! He he;) måtte lage frokost til alle andre først før jeg sto for tur. Men fikk gave (ulvangsokker) når jeg kom hjem. Men så må det nevnes at jeg var på hyttetur m mine 2 barn på 1,5 og 4 år, søsteren min og hennes samboer og tilsammen 4 barn og pappa. Samboer lå hjemme med influensa. Hadde en flott morsdag oppi fjellet Nå venter alenetid på treningssenteret. Perfekt avslutning på helgen! Anonymous poster hash: ea9e3...29a
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. februar 2015 #16 Skrevet 8. februar 2015 Jeg fikk blomster, middag og iskake av min far, samt gratulasjoner av han og barna. Mannen har verken sagt eller gjort noe.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #17 Skrevet 8. februar 2015 Fikk kaffe på senga av barn og mann, tegning og beskjed om at jeg var verdens beste mamma.. Lykke.. <3 Jepp, vi er heldige. ( jeg er ingen spa person, så det frister meg ikke, men kjekt for deg ) Anonymous poster hash: 5ba47...529
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #18 Skrevet 8. februar 2015 Fikk kaffe på senga av barn og mann, tegning og beskjed om at jeg var verdens beste mamma.. Lykke.. <3 Jepp, vi er heldige. ( jeg er ingen spa person, så det frister meg ikke, men kjekt for deg ) Anonymous poster hash: 5ba47...529 Glemte å skrive roser... Anonymous poster hash: 5ba47...529
[email protected] Skrevet 8. februar 2015 #19 Skrevet 8. februar 2015 Fikk absolutt ingenting. Ingen sa noenting. Ble faktisk så lei meg at jeg gråt en skvett. Ber ikke om mye, bare sove til 8 kanskje og tegninger fra ungene. Men nei.... forventet ingenting men håper jo alltids.... Fortalte hvor forbannet og trist jeg var , da blir han lei seg fordi han ikke er flink til sånne ting ! Noe så idiotisk. Ber ikke om gave engang !! Ikke en god frokost heller !! Men men.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #20 Skrevet 8. februar 2015 Jeg fikk en fin bukett med tulipaner og deilige jordbær !! - til meg selv, fra meg selv! Barna ble fornøyd og jeg ble fornøyd så da fikk vi en fin morsdag i år også Anonymous poster hash: 7f681...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå